mcgroven Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 BioWare viste hvordan drap av kolleger kan bli et trist faktum. Les hele saken Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jehuu! Det samme skjer ikke selv om man sier helt forskjellige ting! Det er ganske mye av det i Baldurs gate. Men ser ut som at de har vært litt for gira på blodspruten, ser ut som sverdisene på grubbebildet har dusjet i blod... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Morsomt å kunne styre handlingene selv. Gleder meg til anmeldelsene begynner å renne inn. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Men ser ut som at de har vært litt for gira på blodspruten, ser ut som sverdisene på grubbebildet har dusjet i blod... Det blir gjerne sånn etter å ha svinget sverdet en del. Det hadde vært dumt om de ikke hadde det synes nå jeg... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men er Dragon Age et mmorpg? Jeg håper virkelig ikke det, da spillet virker bra og jeg avstår fra alle spill hvor en må betale avgift for å få spille. Å betale 500kr i kassa på butikken burde holde i massevis. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er ikke et mmorpg, nei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er ikke et mmorpg, nei. Konge! Da slenger jeg det på innkjøpslista. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Han som spilte vår helt bestemte seg for at dette ikke var spesielt smart, da kunne jo fienden og hvilken som helst tyrann få tak i en potensielt livsfarlig våpen. Er det ikke "et potensielt etc..."? Men ellers ser dette helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 en drage har da endel blod i kroppen,mye mer enn et menneske så at det blir en del søl må man regne med:) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Han som spilte vår helt bestemte seg for at dette ikke var spesielt smart, da kunne jo fienden og hvilken som helst tyrann få tak i en potensielt livsfarlig våpen. Er det ikke "et potensielt etc..."? Men ellers ser dette helt fantastisk ut. ETT potensielt våpen. ANtallet er 1! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Forhåndsbestilte spillet for noen dager siden. Dette blir første gang jeg spiller et RPG, hvis man ser bort fra Fallout-serien og Mass Effect. Batabusa: Jeg gikk meg vill på Jakobsli i går, skjønte ikke hvor jeg var for fem flate øre. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg liker at volden er blodig. Synes det blir for barnslig når volden er blodløs. Spillet virker spennende. Det eneste jeg har reagert på ved bilder og videoer av dette spillet er gangstersveisen på enkelte dverger.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Forhåndsbestilte spillet for noen dager siden.Dette blir første gang jeg spiller et RPG, hvis man ser bort fra Fallout-serien og Mass Effect. Batabusa: Jeg gikk meg vill på Jakobsli i går, skjønte ikke hvor jeg var for fem flate øre. Kan ikke komme på noen gode grunner til å se bort fra Fallout og Mass Effect. Jakobsli er grei skuring. Hvis du begynner å bli sliten i beina og har håret fullt av granbar, nærmer du deg Jonsvann (sørover). Har du gått i nedoverbakke i 15 minutter og begynner å bli bløt på beina, er du på Ranheim (nordover). Dersom omgivelsene er preget av innavl og dårlig hjemmebrent, har du forvillet deg til Brundalen (vestover). Østover har jeg aldri hørt om at noen har forvillet seg fra Jakobsli (men jeg ser ikke bort fra at det er mulig). Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hehe, takk for en meget bra forklaring. Jeg tok meg en spasertur forleden kveld, fant de fleste veiene da. Jeg har nettopp flyttet til Vikåsen. Jeg synes Dragon Age ser mer "hardcore" ut, enn f.eks Mass Effect og Fallout. Det er mer å holde styr på, masse inventory, magi-evner osv. Derfor er jeg veldig spent på om jeg kommer til å klare å sette meg så godt inn i spillet, forhåpentligvis vil jeg drømme meg inn i spillet med en gang. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det skulle overraske meg stort om det blir noe vanskeligere å komme inn i enn f.eks. de to første Fallout-spillene. BioWare pleier jo også å vite hva de driver med, hadde ikke bekymret meg. Bodde i Dalheimslyngen ("øvre Jakobsli") når jeg studerte på NTNU. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ok etter min mening virker det som om det er for mye blod (voldsforherligelse).. Men det er kun min mening da Med det sagt, så håper jeg at det er mulig å skru ned/av dette... slik at det blir mer tilnermet NWN spillene.. Jeg håper virkelig det fordi Dragon Age er noe jeg har gledet meg til i lange lange tider Lenke til kommentar
brutback Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hva er galt med voldforherligelse? Dette ser da meget bra ut! Naturligvis blir det en del blod når man svinger sverdet! Ser virkelig fram til dette. Antagelig et av de beste spillene i 2009. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 en drage har da endel blod i kroppen,mye mer enn et menneske så at det blir en del søl må man regne med:) så du er sikker på at drager har blod altså? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva annet enn blod kan en drage ha da? Fruktjuice? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Liker muligheten til å endre profilbildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå