Joachim_F Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har du husket å booke billetten til Tsjernobyl-turen i høst? Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Call of Pripyat: Atomic Warfare. Godt å se et PC-eksklusivt spill, og jeg gleder meg selvfølgelig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gleder meg også, elsker stemningen i disse spillene. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gleder meg vilt, likte stemningen og selve spillet utrolig godt. Snakker da om eneren. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke for å spoile noe men nå var ikke atomreaktoreksplosjonene noe uhell i spillet Har ikke fått prøvd nummer to enda, men jeg håper jo dette blir bra skulle jeg plukke opp serien. S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl falt så absolutt i smak! Desverre har jo spillene vært bugherja så det holder, og håper dette blir gjort noe med. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 mods er din venn AltF4 =) Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja dette må testes når det kommer ut! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Håper dette fungerer bedre ved release enn Clear Sky gjorde. Jeg vurderer å gi Clear Sky en ny sjanse, kanskje de har fått rettet opp det verste nå. STALKER: SHOC er og blir et av favorittspillene mine, tross alt. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dette blir bra selv om de pleier å drite seg litt for hver eneste utgivelse. Fordelen nå er at det er lite info ute å går og ingen forventer særlig av denne Jeg har nettopp påbegynt Clear Sky for andre gang, denne gang med mods: 10% more accurate weapons_silent mod v1 Lucian's Mod medley Ultimate weapon collection. Dette er så bra som det kan bli tror jeg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå