Marius Røstad Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Er Spotify på mobilen det vi alle har ventet på? Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Jørn H Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Ser for meg at det er offline-avspilling som kommer til å bli brukt mest uansett, så datakostnad og dekning blir vel ikke et stort problem egentlig. Sync spillelistene over WLAN hjemme, og spill offline på tur. Men sånn for show-off er det jo kult og kunne streame direkte. Regner med Android versjonen blir ganske lik versjonen på iPhone som er til godkjenning (preview her: http://www.youtube.com/watch?v=QNCb1IdmJ_0). Lenke til kommentar
Gjest Jørn H Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Ble visst en ) for mye med i linken over. Prøver igjen: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Journalisten har en helt genial musikksmak. Det skal han/hun ha. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg venter mer på over en million på konto, egentlig. Må man ha noen spesiell telefon for å bruke Spotify? Utover iPhone, da. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Denne testen gjelder et uofisiellt program for Android, så da må man ha en telefon med Android, ikke iPhone. Men en ofisiell versjon for iPhone er like rundt hjørnet. Versjon for Android og S60 kommer vel også, mens WM må vente en stund til om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Gjest Jan Thoresen Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Spotify har stoppet Droidify http://www.googleandroid.se/?p=1278&cpage Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Skal spleise med min bror på Spotify Premium. Gleder meg veldig til App-en til iPhone blir godkjent. Kommer ikke til å trenge plass til annen musikk enn det Spotify bufrer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg