VEH_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Age of Conan utvides med et nytt kontinent i Rise of the Godslayer. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 nice blir stiligt med et litt lysere og penere områder i AoC. og tror at siden det er crag som lager dette fra starten av tror eg at det kommer til å bli veldig bra. så drit kult ut på traileren. og eg som liksom hadde sluttet med AOC -_- Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og når tør vi håpe på å få fingrene i det? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Denne ekspansjonspakken var da forferdelig lik Guild wars sin første ekspansjonspakke "Guild Wars: Factions" den var jo faktisk helt lik. Rip-off anyone? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Veldig bra at de ikke øker erfaringsnivået, jeg tror det er det beste. Funcom kommer senere i denne måneden med sin kvartalsrapport for andre kvartal nå i August, vi får forhåpentlig vite mer om spillet, og om hvordan det går med Funcom økonomisk. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Liker veldig godt settingen til det nye området, men dette virket da litt smalt for en utvidelsepakke å være? Om dette nye området blir veldig stort med veldig mye innhold, eller det blir gjort veldig drastiske forandringer på andre måter burde dette kunne blitt innført med gratis content patcher og ikke en utvidelsepakke til 249kr. Virker litt som de senere patchene, ala Ymris Pass (eller hva det het) bare litt større, med litt mer innhold og som de skal ha betalt for? Men fult mulig det kommer mer informasjon senere! Men drar vi sammenligninger med Lotro med sine gratis "book updates" så virker jo dette veldig mye som det samme, bare at Funcom krever penger for det? Minne også mye som content patcher til diverse andre spill slik som når Blizzard innfører nye dungeons osv til World of Warcraft? Alt dette er riktignok gratis? Nå skal Funcom levere en helt ny klasse, noe som ikke skjer ofte igjennom gratis oppdateringer så de har jo et argument der, men for meg virker dette veldig tynt enn så lenge, Blizzard kom jo med helt nye store kontinenter med sine utvidelsepakker, noe ala det samme gjorde også Turbine med Mines of Moria til Lotro, så dette virker veldig smått i forhold? Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Liker veldig godt settingen til det nye området, men dette virket da litt smalt for en utvidelsepakke å være?Om dette nye området blir veldig stort med veldig mye innhold, eller det blir gjort veldig drastiske forandringer på andre måter burde dette kunne blitt innført med gratis content patcher og ikke en utvidelsepakke til 249kr. Virker litt som de senere patchene, ala Ymris Pass (eller hva det het) bare litt større, med litt mer innhold og som de skal ha betalt for? Men fult mulig det kommer mer informasjon senere! Men drar vi sammenligninger med Lotro med sine gratis "book updates" så virker jo dette veldig mye som det samme, bare at Funcom krever penger for det? Minne også mye som content patcher til diverse andre spill slik som når Blizzard innfører nye dungeons osv til World of Warcraft? Alt dette er riktignok gratis? Nå skal Funcom levere en helt ny klasse, noe som ikke skjer ofte igjennom gratis oppdateringer så de har jo et argument der, men for meg virker dette veldig tynt enn så lenge, Blizzard kom jo med helt nye store kontinenter med sine utvidelsepakker, noe ala det samme gjorde også Turbine med Mines of Moria til Lotro, så dette virker veldig smått i forhold? Dette blir vel et nytt kontinent alla Stygia eller cimmeria. Garantert mye større en ymirs Pass ivertfall. Age of conan har og fått flere nye dungeons...gratis. Endret 19. august 2009 av Danline Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 uff hele AOC greia raper(engelsk ) jo gode gamle Conan, tørr ikke kalle meg Conan fan lenger siden alle snakker om AOC.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå