Joachim_F Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Napoleon: Total War tar den erværdige strategiserien i en mer personlig retning. Les hele saken Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Håper de tester spillet før de slipper det på markedet denne gangen. Elsker konseptet, men det er _alt_ for mange bugs i E:TW. CAI må også forbedres betydelig! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette var herlige nyheter. Tror nesten jeg må starte opp Empire:TW igjen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Flott, kanskje jeg endelig tar opp total war serien igjen! Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Første Total War spill jeg ikke blir å kjøpe. Bare grafikk, ingen AI eller innlevelse lengre. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er dette eit heilt nytt spel, eller berre ein ekspansjon til Empire? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Det er nok et helt nytt spill. Hvor nytt det blir i forhold til Empire: Total war gjenstår å se, men det er ikke en expansion pack nei. Endret 19. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Interessant. Det skal uansett kjøpast, det må jo prøvast. Sjølv syns eg Empire var gøy, men det var ein lite interessant rooster, og berre Preussen var gøy å spele med. Håper dei kan forandre dette på Napoleon, men når du kan spele som Napoleon blir det bra uansett Lenke til kommentar
RedHammer750 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 De har jo ikke fiksa ETW en gang.. NTW kunne de forøvrig godt ha lagd som expansion. Siden NTW kommer til å bli stand-alone, og fordi CA ikke har reparert ETW ennå. Kommer jeg sannsynligvis ikke til å kjøpe det, kort og godt. Good riddance CA Lenke til kommentar
CWH Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å kjøpe NTW. Det blir det første i serien jeg ikke kjøper. Personlig synes jeg alle TW som IKKE er gunage er knallgode spill. Men å stille opp soldatene for at dem skal stå og skyte på hverandre som i ETW...nei det var ikke særlig spennende. Takk og low for TW Medival II mods! For dem som ikke har prøvd det; Stainless Steel 6.1! TWcenter Mods Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 JESS!!! Er helt sykt. Her for ei uke sida holdt jeg på å roame litt på nettet etter info om en ny Total War releas, og så kommer dette servert i fanget mitt ikke så mange dager etter! Halleluja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå