Generalen_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Høres spennende ut. Har ikke spilt de tidligere spillene i serien, så kanskje jeg skal sjekke de ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og der forsvant siste håp om en PC-utgivelse av Fable 2 Nesten.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Flotte greier! Folk sier alltid at Fable-spillene skuffet (kan delvis si meg enig med eneren), men jeg elsket begge to. Selv om spillene skuffet meg ut i fra forventningene, hadde jeg uansett en fortreffelig opplevelse de første gangene jeg fullførte spillene, så spillbarheten skorter det ikke på. Det er derimot gjentatte "brutte" løfter som gjør at folk uttaler seg som skuffet, eller tvilende. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gleder meg som en liten unge på julaften:P Gledet meg til 2`ern, bled kjempefornøyd, så da må jeg vel nesten ha 3`ern å Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det første Fable likte jeg veldig godt, men jeg trur forhåpningene mine for nr 2 var for høye, fordi det "klaffa" ikke like godt Har fortsatt ikke spilt det ferdig, veldig usikker på om det blir Fable 3 her ja... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det eneste jeg likte bedre med Fable 1 over Fable 2 var at klærne dine betydde noe - de hadde stats i tillegg til å være kosmetiske, samt at Skill/Guile ikke var bare ranged combat. Man lærte jo i Fable 1 også å snike seg fram, stjele stillere, osv. Litt mer variert, bare. Håper de bringer litt av det tilbake i Fable 3. That said, jeg er forelsket i Fable 2 sånn generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå