Joachim_F Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Albion har gjennomgått store forandringer siden sist. Les hele saken Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Leste om dette når jeg våknet opp idag, herlige nyheter. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette var gode nyheter. Molyneux virker som en veldig engasjert og lidenskapelig utvikler, så jeg håper at han lykkes med konseptet for Fable 3. Fable 1 og 2 nådde ikke helt til topps, men kanskje det går bedre nå når de allerede har en fungerende spillmotor som de kan bygge videre fra? Det ser iallefall ut til at 2010 blir et meget bra år for oss med X360. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Wow... Startet akkurat med Fable 2 for noen dager siden og jeg er helt fullstendig hekta.. Detta var nektar nyheter Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Høres morro ut, men etter hva jeg forstår så var lansering av Fable II episoder + Fable III det eneste som ble presentert under Microsoft sin pressekonferanse. Kan vel si mildt sagt si at Sony tok rotta på MS på denne messen, skulle ikke dette være en revolusjon ifølge nedtellingen til LionHead? Velvel...har egentlig blitt for godt kjent med Molyneux til å være direkte sjokkert. Lenke til kommentar
Tha_Hurricane Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Flott, gleder meg allerede Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Flotteflotte nyheter! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg hadde gjettet på Black and white 3 eller en ny serie men fable 3 blir dritt fett. Jeg har spilt både eneren og nr 2 til døde. Lenke til kommentar
ALV_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er en ting jeg ikke forstår med rollespillaspektet ved Fable. Hvis du starter som sønn eller datter av helten fra det forrige spillet.. hvordan kan du da starte på bar bakke? Det gir jo fullstendig null dybde ettersom alle og bestemora deres burde vite hvem du er? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 skulle ikke dette være en revolusjon ifølge nedtellingen til LionHead? Albion har gått igjennom en revolusjon, Molyneux sa aldri at selve spillet skulle være revolusjonerende. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Var dette en del av Microsoft sin presentasjon eller er den senere i dag? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Litt tidlig å annonsere en oppfølger, syntes jeg. Hadde ikke gjort noe med ihvertfall 2.5+ års mellomrom før det kom en oppfølger til et RPG, satt i noenlunde samme verden. Likte forsåvdt Fable 2 for det det var verdt, og kommer selvfølgelig til å følge med på Fable 3! Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Håper bare de forbedrer grafikken... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Grafikken er den minste av mine bekymringer, jeg vil heller se større nyvinninger i denne oppfølgeren enn det var fra Fable til Fable II. Var dette en del av Microsoft sin presentasjon eller er den senere i dag? Slik jeg forsto det var dette alt Microsoft hadde for Gamescom i år. Endret 19. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Grafikken i Fable II er jo nydelig etter min smak så grafikken blir ikke noe problem. Jeg gleder meg til å se hvordan spillet blir med å bli konge osv. Noe som hadde vært ganske kult var om f. eks jeg var en ond konge og det ble startet et opprør mot meg, så kunne jeg henrette en eller flere sivile for å få resten til å tie. Det er noe slik jeg vil se. Hvis alle monstre er borte fra overflaten er det bare banditter osv man slåss mot da eller vil vi se vanlige dyr som stor bjørner osv. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg får nesten stjele meg en tv og 360 når vi nærmer oss, for så å levere de tilbake når jeg har spilt gjennom Fable II og III. Irriterer meg grønn over at Fable ikke kommer på PC lengre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Flotte greier! Folk sier alltid at Fable-spillene skuffet (kan delvis si meg enig med eneren), men jeg elsket begge to. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Trodde og håpet på black and white 2, men fable III (som jo har ligget i kortene lenge at skulle komme), er også en herlig nyhet. Koste meg mye med 1'eren, og skal garantert spille toeren for å være klar til Fable III Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fable 2 klarte noe så sjelden som å hekte meg fra første sekund. Magisk! Det var noen dager da jeg mentalt sett levde mer i den verdenen enn i den utenfor. Men nå gleder jeg meg bare til neste. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Mmmmm, herlig! Dette blir nok morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå