JoeDohn Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hehe... hoppere er vel et ikke-akkurat-kjælenavn på såkalte hiphopere... altså folk som anser seg som en del av hip-hop-kulturen - hvilken IMO ikke i det hele tatt har grobunn i Norge, men det er nå min mening... men nå var det jo ikke sikkert at det var det du mente i først omgang, da... jaja, nå har jeg fått letta på sjela mi om det også...:smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 vel de jalla hip hopere er bare sett ned på uansett. Eg derimot er noe annet. Ser ikke meg komme med sånne idiotiske utrykk og greier. Men så er jo eg latino så... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 stygg side alle sammen gå inn på voten deres å skriv at de må fjærne sia Lenke til kommentar
zobeon Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Lol!! Bra valg av stygg side Josten.. http://rasputin.de/CF/Jugend/index.html Han karen det er bilde av på fremsiden kommer fra hjemmebygda mi.. IKKE KØDD!! Fikk helt sjokk når jeg så det.. :o Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Uthenging av andre godtek me ikkje her på forumet. Tråden er stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg