Joachim_F Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hva synes du er en passende pris for det nye Championship Manager-spillet? Les hele saken Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Blir nok FM2010 istedet for mitt vedkommende, selv om jeg definitivt liker forretningsmodellen om å "velge" prisen selv. Får bare håpe at det blir vanligere hos andre utgivere også, og at folk skjønner at man bør betale noe mer enn 1 krone for spillet... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sier vel hvor langt bak de ligger FM når de velger en slik modell Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, for CM kan ikke måle seg opp mot FM-serien i det hele tatt. Utrolig slitsomt grensesnitt i de tidligere versjonene ihvertfall... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Et labert forsøk på å få spillere bort fra FM og til dette spillet. Det klarer de nok ikke. FM er den store rundt fotballsimulator spill. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Tenkte jeg skulle prøve å forhåndsbestille det for rundt kr 10,- men får uansett følgende melding når jeg klikker på Preorder...: Internal Server Error CDbCommand failed to execute the SQL statement: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') ORDER BY t1.offering_id' at line 1 An internal error occurred while the Web server was processing your request. Please contact the webmaster to report this problem. Thank you. 2009-08-20 06:49:45 Jaja... får vel la være da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå