Mr. ve Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Som topic, gjerne også litt barnslige/enkle, men alt av tips mottas med takknemlighet. Må være splitscreen. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Splosion Man er veldig morsomt Har kun prøvd demoen selv, men det har fått god kritikk og er både enkelt såvel som barnslig. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Castle Crashers! Test det hvis du ikke har spilt det. Det er utrolig morsomt å spille med andre. Opp til 4 stk lokal eller online coop. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det som er nevnt, pluss Bionic Commando Rearmed. Lenke til kommentar
Datasmurf_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 The Dishwasher: Dead Samurai. Gud, en kompis og jeg brukte ei hel helg på å bare sitte og spille det ^^ Ellers går også min stemme til 'Splosion Man. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du kan jo kjøpe serius sam når det kommer \. Det skal ha 4 player co-op (viss jeg ikke tar helt feil) Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Lode Runner er det også co-op både lokalt og online. Men spillet var ikke akkurat en kjempe hit hos meg. Men du kan jo teste demoen. Edit: Det er heller ikke veldig enkelt, faktisk kvalmende vanskelig. Endret 21. august 2009 av omp9 Lenke til kommentar
zellez Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Et spill i den litt mer barnslige (men uhyre vanedannende) sjangeren er Feeding Frenzy 2, det kan jeg spille både med kone og barn Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Golden Axe, Arkadian Warriors, Turtles In Time,. Turtles In Time er virkelig morsomt! Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Castle Crashers var også et ganske morsomt spill Lenke til kommentar
Citus Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Castle Crashers FTW! Kjempe spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå