Einride Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Installerte den i dag morges etter å ha lest om det på PS Blog. Nedlasting og installering var unnagjort på 3-4 minutt. Ellers skal oppdateringa visst nok fikse problema enkelte har hatt med Uncharted og 3.0: Yes, this will fix the issues that some users have experienced with Uncharted: Drake’s Fortune. http://blog.us.playstation.com/2009/09/ps3...#comment-271008 Endret 15. september 2009 av Einride Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Herlig, da blir det Uncharted i dag. Regner med å fullføre det. Fikk spilt lit mer her om dagen tross låsingen. Fungerte noen kapittel til plutselig. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg har lastet ned firmwaren men har siden flytta PS3'en inn igjen i leiligheten hvor jeg enda ikke har nett... likte en del av det jeg så, var litt friskt med den nye dynamiske bakgrunnen med litt glitter som flagret rundt og den slags. Har ikke opplevd problemer med noen av spillene mine enda men regner nesten med at det kommer en update for det etterhvert. EDIT: ser at det visstnok skal ha kommet enda en update for å fikse noen problemer så da er forhåpentligvis det ute av verden også. Endret 22. september 2009 av Steve Vice Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 EDIT: ser at det visstnok skal ha kommet enda en update for å fikse noen problemer så da er forhåpentligvis det ute av verden også. Den skapte nye problemer for enkelte så ikke last ned den vis du ikke har problemer nå. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jaha.. Nei PS3'en er ikke kobla til nettet og jeg får ikke nett i leiligheten før rundt slutten av oktober så får håpe det er fiksa til den tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå