LucarioX Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Det PS3 mangler er en nettbutikk der man kan kjøpe DRM fri musikk, film, og sessonger av TV serier. Dette kombinert med coverflow og støtte for ingame musikk i ALLE spill hadde vært fantastisk. Edit: Glemte selvsagt støtte for PS2 spill. Gjør dem gjerne nedlastbare via PS Store også. Selve XMB synes jeg ser veldig bra ut! Mye bedre enn X360 og Wii sine menyer. Endret 6. september 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dette med film og tv serier er på vei. Iallfall til enkelte land i Europa. Kommer forhåpentligvis til Norge seinere når de har funnet ut av reglene. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva er det så er så gale med XMB da? Ganske mye. Jeg postet noe av det på forrige side. http://www.innlegg.no/index.php?s=&sho...st&p=195049 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Vi får håpe på det Videos on demand kommer i 2010 til Norge. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Når du navigerer deg til What's new så bytter den theme. Samtidig kommer den med animasjoner som bare finnes her og som er totalt unødvendig. Løsning: En firkant med et innlastingsikon er det eneste som ville ha passet her, og som ikke endret theme. Og for pokker fjern animasjonen. Det går ikke raskere å hente info bare fordi det er en animasjon. Og nei, det hjelper ikke på ventetiden. Tja, nå bytter jo alle de fleste applikasjonene bakgrunnsbildet da, Playstation Home, Playstation Live, Spill osv. Det med animasjonen har heller ingen betydning, da du bare kan trykke X så er det der med en gang.Jeg er enig i at det er unødvendig, men jeg ser heller ikke på det som et problem. Infobaren oppe til høyre er innrammet av en firkant. Den eneste firkanten i hele menyen (om du ser vekk fra What's new og PS Store). Ikonene og tekstene der er for små sammenlignet med resten. Løsning: Fjern firkanten, øk ikon og tekststørrelsen Egentlig enig, men det er vel smak og behag. Ingenting av det innholdet som er lastet ned fra nettet forblir. Alt blir lastet inn igjen. Løsning. Det finne noe som heter cache (mellomlager) hvor bilder og info som mer eller mindre er statisk kan lagres. Og når det er en oppdatering kan dette sjekkes i bakgrunnen og oppdatere cachen. Enig Vennliste er kommer med bokser som ikke finnes andre steder. Og fargene er ikke gjennomtenkt. Grå og blå (når pålogget). Hvem i alle dager har funnet disse fargene? Løsning: Bruk de samme designelementene fra andre deler av grensesnittet. Jeg har ikke noen direkte løsning i hodet i farten, men for all del, det er mulig å gjøre dette mye bedre. Fargekombinasjonene bør skiftes. De universale statusfargene er grønn,oransje og rød. Bruk dem. Vennelisten ser forjævlig ut, men den har faktisk blitt bedre enn den var før 3.0. Hele meldingssystemet skulle blitt forbedret, både designmessig og bruksmessig. Updaten var grei nok den, adda en del stæsj, men må innrømme jeg ble litt skuffet. Virker forhastet for å få det ut samtidig med slim. Alt i alt er jeg godt fornøyd med XMB, men ble skuffet av 3.0-updaten. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Tja, nå bytter jo alle de fleste applikasjonene bakgrunnsbildet da, Playstation Home, Playstation Live, Spill osv. Det med animasjonen har heller ingen betydning, da du bare kan trykke X så er det der med en gang.Jeg er enig i at det er unødvendig, men jeg ser heller ikke på det som et problem. Ja, disse har jeg ikke noe probleme med. De har det for en grunn. Men jeg syns ikke What's New behøver dette. Og hvorfor bytter den til en annen theme-farge. Og hvorfor legge til unødvendig animasjon for å skjule at her laster den inn noe fra nettet. Det er mer brukervennlig å gi beskjed til brukeren om at den nå laster inn noe, enn å starte en animasjon som man i starten så vidt ser. Dette kan lastes inn i bakgrunnen når brukeren logger seg på nettverket. Gjelder også for trophies o.l. Om de må bytte theme for å vise innholdet bedre i What's new så har de gjort en grov feil. Amatørmessig. edit: Ja, XMB er god den. Men enkelte deler er gjort uten ettertanke og i hastverk. Sony kastet vekk muligheten med firmware 3.0. De bør legge mer arbeid i den neste store oppdateringen. Endret 7. september 2009 av TCi Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Da ser det ut til at det vil komme en oppdatering i løpet av dagen: Posted on 7 September, 2009 at 6:28 pm by BLACK13 Jem, Any news on Sony’s response to the 3.0 FW problems / criticism Posted on 7 September, 2009 at 8:46 pm by Jem Alexander Yep, we haven’t forgotten. It’s coming tomorrow. http://blog.eu.playstation.com/2009/09/07/...pands/#comments Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Woho, til dere som har Uncharted. Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Woho, til dere som har Uncharted. Vil det si at det er p.g.a firmware updaten at Uncharted plutselig fryser hele konsollen (slim) på samme sted hver gang? Spilte i et par timer i går så plutselig frøs hele PS3 og jeg kommer meg ikke videre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er det som er grunnen, ja. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Får håpe det kommer en fiks for Uncharted da jeg ikke har fått spilt helt igjennom det og hadde vært knall sidene 2`ern er like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hadde vært rart hvis de ikke fiksa Uncharted asap med tanke på at PS3 slim har blitt solgt bundled med Uncharted. Ganske dårlig PR når det første spillet folk har til konsollen får den til å krasje hele tida Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Oppdateringen har ikke kommet ennå. Håper den kommer i dag. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Idag fant jeg plutselig ut at Firmware 3.0 byr på 21:9-støtte. Litt fancy, og noe som blir moro å teste ut på jobben i morgen. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nå fikk jeg YLoD på min 60GB-versjon, mindre enn et døgn etter å ha oppdatert til 3.0. Etter litt googling ser jeg at mange har opplevd det samme. Flere her som har opplevd dette? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har 60 gb selv, har ikke hatt noe problemer etter 3.0.... Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Argh, noen som vet om den bebudede Uncharted oppdateringen er kommet enda? Får ikke testa her og nå. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har nå slettet 3 OT-innlegg. Vennligst hold dere til trådens tema Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Kjøpte meg LBP theme og den var digg, synes FW 3.0 byr på greie ting for meg Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Da er firmware 3.01 tilgjengelig. Får ikke testet om Uncharted fungerer før i ettermiddag. Hi everyone, PS3 system software update 3.01 is now available for download. This is an optional update that improves system stability during use of some PlayStation 3 format software. Endret 15. september 2009 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå