Gå til innhold

Diskuter firmware 3.0 update her

Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men håper dem tar vekk dem digre grå rundt nickene på min friendlist, eneste negative jeg ser med FW 3.0...

Syns de er bra jeg. Gjør det nå mulig å se hva folk nedover på lista spiller uten å scrolle nedover. Håper de heller legger til trofèlevel der. Skal sies at jeg ikke likte de i starten, men nå synes jeg de grå boksene er bra.

Synes også de er bra nå. Bare vanesak :) Håper og de legger til trophielevel der.

Lenke til kommentar
Godt dem har hørt på communityet, har postet litt på sony sine sider selv angående problemer folk har. Selv jeg ikke har problemer enda, men er ikke så stort antall som sliter

Dæven jeg gleder meg å boote opp min nye PS3 Slim :)

Ikke mange? Etter det jeg leser er det en god del. De aller fleste er Slim-eiere.

Lenke til kommentar
Jeg må bare le litt av hvor negative enkelte er til oppdateringen.

Luring...

Altså funksjonene er greie, men alt annet er et rot. Fatter ikke hvordan ingen andre ser ut til å merke noe av dette. Er det fordi dere er vant til dette? Til neste større versjon bør de gå gjennom hele grensesnittet og rydde opp. Mye av dette ser faktisk amatørmessig ut. Nesten som de ikke har kommunikasjon mellom hverandre.

Jeg stiller meg nøytral til det generelle innholdet i oppdateringen, men hvorfor har de blåst opp størrelsen på tekst og ikoner i XMB? På større TV'er med HDMI får man jo inntrykk av at oppløsningen er helt foferdelig! :angry:

Et valg for stor og liten kunne ha vært greit her forsåvidt, men andre ting jeg ville ha endret. Ikonene og teksten i infobaren bør bli langt større.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke skjønner hva dette x/y tegnet i infobaren betyr? Feks noen ganger står det 1/9 ol. Først trodde jeg det var at én av dine ni påloggede venner spiller samme spill som deg, men så så jeg en gang at det sto 1/9 eller noe da jeg startet opp PS3en og ikke var inne i noe spill, så...

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke skjønner hva dette x/y tegnet i infobaren betyr? Feks noen ganger står det 1/9 ol. Først trodde jeg det var at én av dine ni påloggede venner spiller samme spill som deg, men så så jeg en gang at det sto 1/9 eller noe da jeg startet opp PS3en og ikke var inne i noe spill, så...

Det der er datoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...