- FuzioN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kanskje du burde gi linken til TCi's innlegg til Sony insideren din, Toman? ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Men håper dem tar vekk dem digre grå rundt nickene på min friendlist, eneste negative jeg ser med FW 3.0... Syns de er bra jeg. Gjør det nå mulig å se hva folk nedover på lista spiller uten å scrolle nedover. Håper de heller legger til trofèlevel der. Skal sies at jeg ikke likte de i starten, men nå synes jeg de grå boksene er bra. Synes også de er bra nå. Bare vanesak Håper og de legger til trophielevel der. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 http://blog.us.playstation.com/2009/09/upd...-firmware-3-00/ Håper ting blir fiksa nå Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Godt dem har hørt på communityet, har postet litt på sony sine sider selv angående problemer folk har. Selv jeg ikke har problemer enda, men er ikke så stort antall som sliter Dæven jeg gleder meg å boote opp min nye PS3 Slim Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Må si at dette var en flott oppdatering som la til de små funksjonene som er greit å ha! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Godt dem har hørt på communityet, har postet litt på sony sine sider selv angående problemer folk har. Selv jeg ikke har problemer enda, men er ikke så stort antall som sliter Dæven jeg gleder meg å boote opp min nye PS3 Slim Ikke mange? Etter det jeg leser er det en god del. De aller fleste er Slim-eiere. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Igjen herlig Update. Jeg ser på PS3 med nye øyne nå Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg må bare le litt på hvor positive dere er til oppdateringen. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg må bare le litt av hvor negative enkelte er til oppdateringen. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg stiller meg nøytral til det generelle innholdet i oppdateringen, men hvorfor har de blåst opp størrelsen på tekst og ikoner i XMB? På større TV'er med HDMI får man jo inntrykk av at oppløsningen er helt foferdelig! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg må bare le litt av hvor negative enkelte er til oppdateringen. Luring... Altså funksjonene er greie, men alt annet er et rot. Fatter ikke hvordan ingen andre ser ut til å merke noe av dette. Er det fordi dere er vant til dette? Til neste større versjon bør de gå gjennom hele grensesnittet og rydde opp. Mye av dette ser faktisk amatørmessig ut. Nesten som de ikke har kommunikasjon mellom hverandre. Jeg stiller meg nøytral til det generelle innholdet i oppdateringen, men hvorfor har de blåst opp størrelsen på tekst og ikoner i XMB? På større TV'er med HDMI får man jo inntrykk av at oppløsningen er helt foferdelig! Et valg for stor og liten kunne ha vært greit her forsåvidt, men andre ting jeg ville ha endret. Ikonene og teksten i infobaren bør bli langt større. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er det bare jeg som ikke skjønner hva dette x/y tegnet i infobaren betyr? Feks noen ganger står det 1/9 ol. Først trodde jeg det var at én av dine ni påloggede venner spiller samme spill som deg, men så så jeg en gang at det sto 1/9 eller noe da jeg startet opp PS3en og ikke var inne i noe spill, så... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg må bare le litt av hvor negative enkelte er til oppdateringen. Enig.. Endret 5. september 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg må bare le litt på hvor positive dere er til oppdateringen. Enig.. Igjen herlig Update. Jeg ser på PS3 med nye øyne nå Eh.. Endret 5. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Ja jeg skulle quote "negative" men quotet feil Endret 5. september 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er det bare jeg som ikke skjønner hva dette x/y tegnet i infobaren betyr? Feks noen ganger står det 1/9 ol. Først trodde jeg det var at én av dine ni påloggede venner spiller samme spill som deg, men så så jeg en gang at det sto 1/9 eller noe da jeg startet opp PS3en og ikke var inne i noe spill, så... Det der er datoen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ok, rimelig flaut. Fail@Mokko. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hahahaha, jeg begynte faktisk å lure på hva du mente når jeg så på XMB. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er generelt veldig skuffet over Sony sitt menysystem og funksjoner, lite nytt i updaten. Her må de skjerpe seg! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva er det så er så gale med XMB da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå