Mokko Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ikke enig. Blir bare til at de innlemmer alle nye funksjoner og tjenester i denne premium-greia, for å melke oss for enda mer penger. Har du kjøpt en PS3 så har du kjøpt en PS3. Da har du sørenmeg fortjent alle fremtidige oppdateringer og (gratis)tjenerster også. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Finnes det andre themes som er bevegelige? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Finnes det andre themes som er bevegelige? De som er tilgjenglige nå: US Store: LBP - $2,99 Japan Store: Africa - Free Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Finnes det andre themes som er bevegelige? De som er tilgjenglige nå: US Store: LBP - $2,99 Japan Store: Africa - Free Skal de begynne å ta betalt for themes nå da.... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 På den amerikanske storen har de hatt Premium themes lenge. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen som merker noen hastighetsforbedringer etter oppdateringen? Eller ligger det på omtrent det samme? Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Merker at det å hente opp brukerprofiler er MYE raskere enn før. Ded tok gjerne 5 sekunder eller mer før profilen var ferdig lastet inn før. Nå gjøres det gradvis, men innlastingen er ferdig på 1-2 sekunder maks. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Finnes det andre themes som er bevegelige? De som er tilgjenglige nå: US Store: LBP - $2,99 Japan Store: Africa - Free Skal de begynne å ta betalt for themes nå da.... Som ghostviper har dette vært allerede. Noen themes vil være gratis og noen vil koste penger. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kommer vel themes av alle storspill. LPB, inFamous, Mirrors Edge osv. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Kommer det et dynamisk theme av Killzone 2 kjøper jeg det på flekken, ville hatt noen helghaster som skyter etter Sev Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Fant ut en ny ting til... Når du tar Test internett forbindelse kommer det også opp hvor mye opplastningshastigheten og nedlastningsheten er sånn ca. på... den er jo grei og ha Gratis dynamisk theme: http://www.blpgaming.com/beta/news/91/free...amic-ps3-theme/ Endret 1. september 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er spent på hvilke themes som kommer i framtiden. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg får ikke den "news tickeren" som jeg har sett på alle previews av firmware 3.0 ... hvordan skrur man på den? Og blir ikke bakgrunnen svart om kvelden lenger? Endret 1. september 2009 av shaker Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ikke helt overbevist over det visuelle på denne oppdateringen her. Likte ikke at det skal være sånn "grå bokser" rundt alle kontaktene. Men blir kanskje bedre etterhvert? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Enig i at alle de boksene bare virket rotete. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er sikkert en vanesak, men også litt i tvil om boksene. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Firmware 3.0: The New Features En liste med alle tingene 3.00 forandrer. Jeg vet ikke med den trofé-greia. Det virker som om jeg har generelt høyere prosent, men jeg sjekka et spill, og der hadde jeg halvparten avtroféene, men bare 36% Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Firmware 3.0: The New FeaturesEn liste med alle tingene 3.00 forandrer. Jeg vet ikke med den trofé-greia. Det virker som om jeg har generelt høyere prosent, men jeg sjekka et spill, og der hadde jeg halvparten avtroféene, men bare 36% Platinum teller ikke lenger mot 100% trophies i et spill (teller mot level). Ellers er det som vanlig at gull teller mer mot prosenten enn sølv, og sølv mer enn bronse. Så sixthaxis skrev nok feil der. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har mekket en jap account men finner ikke Africa themen, skulle ikke den være der? Og finner ikke den søkefunksjonen på jap store, fant bare LBp themet men ingen Africa, vil ha den og Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Den skal ligge der, jeg har den. Fant den øverst på listen over nye ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå