Øystein.F. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tannhjula byrjar endeleg å rotere for ei av verdas største spelmesser. Les hele saken Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 God og morsom lesing! Ser fram til Uncharted 2- og Heavy Rain-intervju! Jeg var en av de som elsket Fahrenheit, og har vel 3 gjennomspillinger på samvittigheten. At den siste traileren til HR gav meg frysninger nedover ryggen gjør heller ikke noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Veldig bra at det skrives på sidemål her på Gamer.no, og såpass "løst". Kudos Men annonserte ikke EA (for første gang) en demo-dato for Brütal Legend? Slippdato for Dante's Inferno? Det må da være av litt intresse? Og hva skjer med en skulende Tim Schafer i artikkel-bildet? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 men eg skal love å ta bilete om eg kjem over eit godt gjennomført Dead or Alive: Extreme Beach Volleyball-ensemble. Fingrene er herved krysset. Lenke til kommentar
exenpipp_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Blir bra med intervju av uncharted 2 og Heavy Rain Og når kommer Brutal Legend sin demo på psn? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 17. september hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Den skulle visst komme den 17 september både på PSN og Xbox Live mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja det stemmer. "Stjal" linken du postet på Brutal Legend-topicen, Snurreleif. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ansè deg selv som saksøkt for brudd på threadrights. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 You will never catch me alive. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 I never intended to. Fra sopp til Halvor: Foruten Microsoft, er det noen "store" presse-konferanser igjen? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 men eg skal love å ta bilete om eg kjem over eit godt gjennomført Dead or Alive: Extreme Beach Volleyball-ensemble. Fingrene er herved krysset. Krysser her å :rolleyes: Bra artikkel, på sidemål itillegg TST.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 "Sidemål"? Det er ein relativ ting. Det er skrive på nynorsk! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Får dere sett noen adventurespill mens dere er der nede? Tyskland er jo mekka for adventurespill for tiden, og det skal vises fram masse spennende spill, selv om kanskje mange av presentasjonene er på tysk.... men det fikser dere vel. B) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 "Sidemål"? Det er ein relativ ting. Det er skrive på nynorsk! For meg er det sidemål Selvfølgelig er det relativt, men tror de fleste skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Morsomt å lese, virkelig! Flott og morsomt skrevet, og det er flott at dere gir oss brukere et lite innblikk i denne messen vi alle skulle og burde vært på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vi burde pushe på for en spill-messe i Vikingskipet nå synes jeg, nå som Spill-messer er på vei til å bli det "store nye" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå