Gå til innhold

Sony avslører PS3 Slim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge at Gamer er tilstede ved slike arrangementer. Jeg fikk ikke fulgt med på presentasjonen til Sony da jeg ikke har Internett in my new crib, men med en iPhone i lomma kan jeg bare peile inn på Gamer.no og få alt jeg trenger. /gratis reklame

Når det kommer til PS3 Slim rangerer jeg den ca like høyt på designskalaen som den originale PS2'en slik jeg ser på den i dag. Som en litt merkelig formet klump med et ikke helt oppfylt potensiale. Den er liten og grei, men den mangler definitivt den ekslusive følelsen PS3 har. Klarer meg helt fint med min "store" PS3. De gjør tross alt akkurat det samme og jeg synes bigger is better som regel.

Lenke til kommentar

Om du har heldig kjører elkjøp eller noen andre en kampanje ved release av den nye tynne! Jeg har allerede min tykke, så blir ikke noen på meg, men må si Sony har vært ekstremt dårlige til å holde på nyheter i år! Vi fikk jo se bilder av denne for ei uke siden eller noe, selv om de fleste trodde den var fake da.. :p samme var det jo med PSPgo!

Blir spennende å se hva MS og Nintendo gjør nå da, de blir vel nødt til å gjøre noe? Iallefall ikke sette opp prisen mer, som MS gjør i UK.. :p

Lenke til kommentar

Denne konsollen gikk nå direkte fra å være ett komplimenterende møbel attåt flatskjermen til en stygg billig konsoll for rotete småguttrom.

Men, det er jo det den etterhvert blir, jeg kjøpte min 60gb for 7000 :whistle: Hva betaler man ikke for MSG4 på release :rolleyes:

Lenke til kommentar

Hmm jeg likte ikke den slimme. Digger store kraftige maskiner jeg. Er fan av den skinnende overflaten også (men forstår at de som har den liggende irriterer seg over støvet:p)

Forresten utrolig bra at vi har en norsk side som gamer.no som tar spill seriøst og stikker på den messa! :D

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det er så mange "allerede-PS3-eiere" som blir så gira av dette. Denne maskingen er da ikke noe "bedre" enn de opprinnelige? Og er det faktisk så mange her inne som har behov for en liten maskin så de kan drasse rundt med den? Her i gården har den stått stille de siste to åra. Og kanskje den ser fet ut, kanskje ikke, men det er da ikke noen avgjørende grunn det, vel. Jeg er ihvertfall vant med å se på skjermen når jeg spiller, ikke på boksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...