Laland Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fint å se den bekreftet. Ble veldig gira på en Wii og den nye PS3'en nå, men siden jeg kjøpte en gammel en for en måneds tid siden overlever jeg nok. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Konge at Gamer er tilstede ved slike arrangementer. Jeg fikk ikke fulgt med på presentasjonen til Sony da jeg ikke har Internett in my new crib, men med en iPhone i lomma kan jeg bare peile inn på Gamer.no og få alt jeg trenger. /gratis reklame Når det kommer til PS3 Slim rangerer jeg den ca like høyt på designskalaen som den originale PS2'en slik jeg ser på den i dag. Som en litt merkelig formet klump med et ikke helt oppfylt potensiale. Den er liten og grei, men den mangler definitivt den ekslusive følelsen PS3 har. Klarer meg helt fint med min "store" PS3. De gjør tross alt akkurat det samme og jeg synes bigger is better som regel. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er det noen her som vil tippe hva prisen kommer til å ligge på? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Størrelsessammenlikning: Virker ganske mye tynnere. Men er den også litt dypere? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Men er den også litt dypere? Ja. 290 × 65 × 290 mm vs. 325 x 98 x 274 mm. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ikke akkurat irritert meg over størrelsen på PS3en, men cudos til Sony for å gjøre den mindre. Denne ser jo litt mer..."rugged" ut også. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 299 dollar, hva kan vi forvente at denne vil koste i norge, solgte min gamle ps3, så lurer egentlig på hva prisen på denne blir. vet ikke om det blir ren spekulasjon, eller vi kan forvente av tilbud på elkjøp, gamestop og co Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg vil tippe 2500-3000kr. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg vil tippe 2500-3000kr. Så "mye" Dem har jo dagens ps3 på gamespot med 2 spill for 3400. Hadde håpet ned mot 2000 kr, men med tanke på bluray osv, håper jeg vel for mye Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Om du har heldig kjører elkjøp eller noen andre en kampanje ved release av den nye tynne! Jeg har allerede min tykke, så blir ikke noen på meg, men må si Sony har vært ekstremt dårlige til å holde på nyheter i år! Vi fikk jo se bilder av denne for ei uke siden eller noe, selv om de fleste trodde den var fake da.. samme var det jo med PSPgo! Blir spennende å se hva MS og Nintendo gjør nå da, de blir vel nødt til å gjøre noe? Iallefall ikke sette opp prisen mer, som MS gjør i UK.. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Denne konsollen gikk nå direkte fra å være ett komplimenterende møbel attåt flatskjermen til en stygg billig konsoll for rotete småguttrom. Men, det er jo det den etterhvert blir, jeg kjøpte min 60gb for 7000 Hva betaler man ikke for MSG4 på release :rolleyes: Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tja.. Syns den var litt merkelig, men hvis jeg skal ha ps3 blir det vell en slim Men den såg gruelig stygg ut i forhold til den store! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Æsj, er så skuffet over denne. Håper virkelig ikke de faser ut de gamle maskinene, de er jo hundre ganger kulere! PS3 skal jo være eksklusiv og stilig. Denne ser mindre eksklusiv ut enn X360 og Wii! Huff. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva syns dere om at vi dekker pressekonferanser på denne måten? Syns det er et bra tiltak. Dere beviser nok en gang at dere er norges beste spillside ved å levere slike tjenester. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Liten typo i artikkelen, 299.000 yen tilsvarer pr dags kurs, ca 19.315kr... Håper ihvertfall at det er en leif. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hmm jeg likte ikke den slimme. Digger store kraftige maskiner jeg. Er fan av den skinnende overflaten også (men forstår at de som har den liggende irriterer seg over støvet:p) Forresten utrolig bra at vi har en norsk side som gamer.no som tar spill seriøst og stikker på den messa! Endret 18. august 2009 av Gorzun Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skjønner ikke at det er så mange "allerede-PS3-eiere" som blir så gira av dette. Denne maskingen er da ikke noe "bedre" enn de opprinnelige? Og er det faktisk så mange her inne som har behov for en liten maskin så de kan drasse rundt med den? Her i gården har den stått stille de siste to åra. Og kanskje den ser fet ut, kanskje ikke, men det er da ikke noen avgjørende grunn det, vel. Jeg er ihvertfall vant med å se på skjermen når jeg spiller, ikke på boksen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Håper faktisk de ikke dropper den gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå