head_hunter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert Rett gjerne på meg om jeg har feil Feil å feil fru blom. Tror du framerate problemene er ett hw problem? Det er utviklerene som bestemmer om spillene skal kjøre i 10000 fps i sekundet eller i 10. Wow tror du virkelig at utviklerne vil ha spill med fps drop? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har lagt inn bilder av den nye PS3-maskina i artikkelen. En teknisk feil gjør at de ikke blir midtstilt og i full bredde slik det er ment. Beklager det. De kan i det minste klikkes på for større versjoner :-) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Den har fysiske knapper og ikke de touch-variantene som den nåverende versjonen har, ser det ut som? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert Rett gjerne på meg om jeg har feil Feil å feil fru blom. Tror du framerate problemene er ett hw problem? Det er utviklerene som bestemmer om spillene skal kjøre i 10000 fps i sekundet eller i 10. Wow tror du virkelig at utviklerne vil ha spill med fps drop? Hvem snakker om fps drop? Eller at utviklerene vil ha dem? Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vel, Shadow of the Colossus hadde store framedrop problemer på PS3, men ikke på PS2, Skate 2 fungerer utmerket glatt på xbox men ikke PS3.. Har blitt fortalt at det gjaldt andre spill de hadde til sine konsoller også.. Men jeg skal heller holde meg til topic jeg Det blir nok slim på meg en dag Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er nok ikke bare PS3 Slim som har den matte fargen, Eliten er vel så stygg matte farge Men dæven så liten den er Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes den var fin jeg. Men tviler på at jeg kjøper en til. Har 60GB og den funker perfekt enda. Men liten og snerten var den, iforhold til den som er nå. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Har en rå 80GB hos meg men frister mye med en Slim ved siden av min store PS3 Må man ha alt så må man ha alt!!! Endret 18. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal ha en slim uten tvil. Spørsmålet er bare om jeg skal bytte ut ps3 big med ps3 slim her i stua. Muligens, uansett så blir det en av delene på soverommet. Kjekt å ha tilgang til alt fra senga, i allefall de få gangene man får bruk for det Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal ha en slim uten tvil. Spørsmålet er bare om jeg skal bytte ut ps3 big med ps3 slim her i stua. Muligens, uansett så blir det en av delene på soverommet. Kjekt å ha tilgang til alt fra senga, i allefall de få gangene man får bruk for det Bytte harddisk hver gang man skal spille da, eller løpe rundt med minnestikk? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vel, Shadow of the Colossus hadde store framedrop problemer på PS3, men ikke på PS2, Skate 2 fungerer utmerket glatt på xbox men ikke PS3.. Har blitt fortalt at det gjaldt andre spill de hadde til sine konsoller også.. Men jeg skal heller holde meg til topic jeg Det blir nok slim på meg en dag PS3 sleit med BK på noen spill, men det er da PS2 spill. Skate er det kun slapt av utviklerne. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Klarer dere virkelig ikke å ha en diskusjon uten å krangle om konsollene? Endelig noen skikkelige bilder av konsollen. Selv om jeg gjerne skulle ha likt å sett pianolakk bryr jeg meg lite. Sitter ikke å ser på maskinen når jeg spiller uansett. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dårlig nytt for de som bruker PS3 til andre ting enn å spille: The new PS3 system will focus on delivering games and other entertainment content, and users will not be able to install other Operating Systems to the new PS3 system. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Blir en Slim her i gården også Har en 60 GB fra USA som jeg kjøpte på Release, men Track & field (PSX versjonen) er kun på EU store så da har jeg en god grunn til å kjøpe PAL maskin Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hadde sånn halvveis planlagt å hoppe over hele denne generasjonens konsoller, og være fult og helt trofast til min kjære PC... Men som noen har sagt "Dæven, så liten den er"! Er vel ikke noe galt i å ha en liten ps3 på si?? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Dårlig nytt for de som bruker PS3 til andre ting enn å spille: The new PS3 system will focus on delivering games and other entertainment content, and users will not be able to install other Operating Systems to the new PS3 system. De aller fleste som har ps3, eller har planer om å skaffe bruker den ikke til slikt uansett. Selv synes jeg det er litt skuffende, men det havner nok en i hylla uansett. Ellers kult å se at DTS-HD-logoen er på plass Endret 18. august 2009 av Sputnik Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 noen som har peil på om det er like lett å bytte HD i slim som i fat? kan vudere slim om den bråker mindre en vanlig ps3 også =) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes slim-utgaven er penere enn den gamle jeg, mulig fordi jeg er lutlei av pianolakk og glass for tia da. Offtopic: Noe mer antydning til når GT5 kommer? Omtrent eneste grunn til at jeg skal ha PS3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal ha en slim uten tvil. Spørsmålet er bare om jeg skal bytte ut ps3 big med ps3 slim her i stua. Muligens, uansett så blir det en av delene på soverommet. Kjekt å ha tilgang til alt fra senga, i allefall de få gangene man får bruk for det Bytte harddisk hver gang man skal spille da, eller løpe rundt med minnestikk? Ps3 mediaserver Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 De aller fleste som har ps3, eller har planer om å skaffe bruker den ikke til slikt uansett. Selv synes jeg det er litt skuffende, men det havner nok en i hylla uansett. Tja. Jeg vi nesten heller tippe at grunnen til at det blir fjernet er at alt for mange pengetapende PS3 har blitt brukt til alternative ting uten å noensinne se et PS3 spill eller Bluray plate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå