mcgroven Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Vi fulgte Sonys pressekonferanse på Gamescom direkte. Les hele saken Endret 18. august 2009 av TST Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 arg jeg kan ikke skrive noen kommentarer i live feeden. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vi skrudde av kommentering et par øyeblikk, og så på igjen med forhåndssensuring. Hva syns dere om at vi dekker pressekonferanser på denne måten? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg synes det er et strålende tiltak. Med mangel på Live stream er det flott å ha en norsk side som sender direkte. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Syns det er helt topp og dere gjør en flott jobb syns jeg! bortsett fra alle de overflødige kommentarer i live feeden... eks: "gi oss ps3 info", "woohoo, fersken farge på psp" "fett" osv... Det gjør det litt rotete i feeden om hva som egentlig skjer Personlig venter jeg til alt er over og skriver tilbakemelding (i denne posten) når jeg har fått med meg alt edit: * PS3 Slim var en hyggelig overraskelse, men jeg trur ikke jeg kjøper den siden jeg allerede har.. venter idet minste til jeg får feil på den, før jeg bytter. * Heavy Rain - i`m waiting... * Verdikort psn - endelig! Hadde noen problemer med å kjøpe penger for noen dager siden, så å ha noen slike kort på rommet kan bli nyttig. * HD/SD filmene - kan bli kjekt å ha på toget * PSP Mnis spill - Prøver Sony å ta en bit av eplekaka? lignet isåfall syns jeg... Jeg venter å ser hva som kommer jeg! * Uncharted 2 - fortsatt like episk! Jeg vil ha det nå * motionkontroll ideèn liker jeg ikke <_< Endret 18. august 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kjempeopplegg gamer.no! Spillverket er igjen latterlige i deres dekning av slike ting. De er egentlig ganske latterlig generelt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Flott gjort av dere, Gamer! Nå håper jeg bare vi får servert et fin oppsummering med bilder og info etterhvert, så er jeg mer enn fornøyd! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Utrolig av Sony med Slim i disse dager. Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Bilder av den nye modellen : http://image.com.com/gamespot/images/2009/...296_blog017.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2009/...296_blog018.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2009/...296_blog016.jpg Tjukkebolla-PS3'n er jo finere Endret 18. august 2009 av ThomasM Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Så lenge jeg ikke trenger å farte rundt med PS3en min (noe jeg aldri gjør), så er jeg mer en godt fornøyd med min 60gb med fire USB, PS2-spilling og minnekortleser. Tviler på at den nye modellen blir bedre. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Da blir det en PS3 Slim på meg i september. Om det da ikke skulle dukke opp noe galt med Slim utgaven. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Godt å endelig får det bekreftet Menne, billig plast ? Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst?? Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert Rett gjerne på meg om jeg har feil Endret 18. august 2009 av René Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 At spillene har fps problemer er utviklerene sin feil. Dårlig optimalisering gir ofte bugs og kjips framrate :/ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Når jeg får stipend skal jeg kjøpe en ps3 men vet ikke om jeg kjøper slim eller den gamle. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert Rett gjerne på meg om jeg har feil Altså, framerate er jo utviklerne sin jobb, ikke Sony som leverer maskinen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert Rett gjerne på meg om jeg har feil Feil å feil fru blom. Tror du framerate problemene er ett hw problem? Det er utviklerene som bestemmer om spillene skal kjøre i 10000 fps i sekundet eller i 10. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Godt å endelig får det bekreftet Menne, billig plast ? Biltema plast er til dem som sverger til 360 plasten. Nå treffer Sony både dem som vill ha den elegante pianolakken og dem som vill ha den mer billig og ripe/fingermerke frie plasten. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Der kommer PS3 Slim, det har jeg sagt lenge Og kommer nok til å kjøpe den!!! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Huff. Den var STYGG! Håper ikke den får noen eksklusive funksjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå