Gå til innhold

Fly Show

Myrsve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avskrift av lineupen (godt mulig det er noe mer småting også, er desverre i utlandet den dagen..)

F16, Spitfire, Hercules, Orion, DC-3 Formasjon, Saab B-17, Hawker Hunter, Harvard Acro, Bucker Jungmann, Vampire, Saab Safir, AN-2, Yak-52, Broussard, Bellanca Decathlon-acro, Extra 230-acro, L 4 Grasshopper, Cessna Birddog og Airbus 321.

Det jeg ville gjette på at blir ganske heftig (ut ifra erfaring fra stevner jeg har vært på, avhenger selvfølgelig av vær, pilot osv.), er i alle fall Bucker Jungmann, Spitfire (Rolls Royce Merlin motoren har fiiiiin lyd), extraen om piloten er kul og F16 i knifeedge så lavt som mulig med etterbrenner på (om det skjer da, pleier vel å gjøre det). Ps: Ta med hørselvern, en del av flya bråker ganske bra, bedre enn det du vil utsette ørene dine for.

Lenke til kommentar

Hvis dere har sansen for flyshow, ville jeg anbefaler dere å ta turen til Cambridge og Flying Legends showet på Duxford -flyplass. Dette showet er noe av det heftigste jeg har vært med på!

Hvis du syntes DC-3 i formasjonflyvning hørtes imponerende ut, se for deg 26 fly i formasjon! Og her er det snakk om Spitfire, Mustang ol og ikke større fly som DC-3, som, etter min mening, gjør formasjonen enda heftigere....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom akkuratt jem fra fly showet, og det var dritt kult.

Det var formasjon flygning av 3 DC-3 (Dakota) sammen, 2 F16 sammen,

DC-3 T-6 (Texan) og Spittfire, Extra 300 S, Vampire, Jak 56,

Hercules C-130 med falskjerm hoppere, og 4 til som jeg ikke husker navnet på i farta. Det var utstiling av de nevnte fly,

TX-S, P-38J (Lightning), F-104 (Starfighter), Dash 8, Bell Huey UH1,

noen Saab fly, og flere fly og helikopter. det var også veteran biler, motorsykler og miltærer kjøre tøy

Lenke til kommentar
Hvis dere har sansen for flyshow, ville jeg anbefaler dere å ta turen til Cambridge og Flying Legends showet på Duxford -flyplass. Dette showet er noe av det heftigste jeg har vært med på!

Hvis du syntes DC-3 i formasjonflyvning hørtes imponerende ut, se for deg 26 fly i formasjon! Og her er det snakk om Spitfire, Mustang ol og ikke større fly som DC-3, som, etter min mening, gjør formasjonen enda heftigere....

Var og så på det tidligere i ferien, og opplevde, blant alle de fine opplevelsene, å se 2 menn styrte i døden i ett Spitfire. Klarte ikke løfte flyet etter ett stup. Var masse oppstyr på nyhetene osv når vi kom hjem til huset vi bodde i. Ganske.. oppskakende egentlig(vanskelig å beskrive).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...