Myrsve Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Tenkte jeg bare skulle melde i fra at det er Fly Show på Torp i Sandefjord 2. August Gleder meg til det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 får håpe det ikke er noen russiske MIG29 der da Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 eller amerikanske harrier fly Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 eller amerikanske harrier fly Harrier er brittisk ... og en Toyota! (bedre kjent som Lexus RX300) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Noen gode gamle propell-fly som kommer eller..? Tenker da først og fremst på jagere Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 hvet ikke har bare sett plakater der det står at det er fly show på torp 2.august Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Avskrift av lineupen (godt mulig det er noe mer småting også, er desverre i utlandet den dagen..) F16, Spitfire, Hercules, Orion, DC-3 Formasjon, Saab B-17, Hawker Hunter, Harvard Acro, Bucker Jungmann, Vampire, Saab Safir, AN-2, Yak-52, Broussard, Bellanca Decathlon-acro, Extra 230-acro, L 4 Grasshopper, Cessna Birddog og Airbus 321. Det jeg ville gjette på at blir ganske heftig (ut ifra erfaring fra stevner jeg har vært på, avhenger selvfølgelig av vær, pilot osv.), er i alle fall Bucker Jungmann, Spitfire (Rolls Royce Merlin motoren har fiiiiin lyd), extraen om piloten er kul og F16 i knifeedge så lavt som mulig med etterbrenner på (om det skjer da, pleier vel å gjøre det). Ps: Ta med hørselvern, en del av flya bråker ganske bra, bedre enn det du vil utsette ørene dine for. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hvis dere har sansen for flyshow, ville jeg anbefaler dere å ta turen til Cambridge og Flying Legends showet på Duxford -flyplass. Dette showet er noe av det heftigste jeg har vært med på! Hvis du syntes DC-3 i formasjonflyvning hørtes imponerende ut, se for deg 26 fly i formasjon! Og her er det snakk om Spitfire, Mustang ol og ikke større fly som DC-3, som, etter min mening, gjør formasjonen enda heftigere.... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Kom akkuratt jem fra fly showet, og det var dritt kult. Det var formasjon flygning av 3 DC-3 (Dakota) sammen, 2 F16 sammen, DC-3 T-6 (Texan) og Spittfire, Extra 300 S, Vampire, Jak 56, Hercules C-130 med falskjerm hoppere, og 4 til som jeg ikke husker navnet på i farta. Det var utstiling av de nevnte fly, TX-S, P-38J (Lightning), F-104 (Starfighter), Dash 8, Bell Huey UH1, noen Saab fly, og flere fly og helikopter. det var også veteran biler, motorsykler og miltærer kjøre tøy Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Det var digg med den antonoven som var der , trengte jo bare 50 m for å ta av , og fy søren hvor sakte den kunne fly! Vampire flyginga var jo bare helt rå Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hvis dere har sansen for flyshow, ville jeg anbefaler dere å ta turen til Cambridge og Flying Legends showet på Duxford -flyplass. Dette showet er noe av det heftigste jeg har vært med på! Hvis du syntes DC-3 i formasjonflyvning hørtes imponerende ut, se for deg 26 fly i formasjon! Og her er det snakk om Spitfire, Mustang ol og ikke større fly som DC-3, som, etter min mening, gjør formasjonen enda heftigere.... Var og så på det tidligere i ferien, og opplevde, blant alle de fine opplevelsene, å se 2 menn styrte i døden i ett Spitfire. Klarte ikke løfte flyet etter ett stup. Var masse oppstyr på nyhetene osv når vi kom hjem til huset vi bodde i. Ganske.. oppskakende egentlig(vanskelig å beskrive). Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Dere skulle ha sett tricoulor og red arrows i aksjon , de folka er rå! De roller ikke bare flyene i formasjonen , de roller hele FORMASJONEN! Det er DIGG! Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Dere skulle ha sett tricoulor og red arrows i aksjon , de folka er rå! De roller ikke bare flyene i formasjonen , de roller hele FORMASJONEN! Det er DIGG! Hva med Blue Angels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå