thomasheger Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dette er en av årets viktigste og mest imponerende utgivelser. Les hele saken Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Meget bra Thomas, dette var en sann fornøyelse å lese. Jeg håper jeg blir like enig med deg imorgen, jeg har sett frem til Shadow Complex siden E3. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Veldig forseg-gjort og bra skrevet anmeldelse, sann fryd å lese! Også her har man ventet siden E3, og det må vel sies at det er liten tvil om at spillet vil leve opp til forventningene Endret 18. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg liker det nye, med 2D view i 3d verdenen. Det har kommet en god del spill det siste året med dette preget og jeg må si meg fornøyd. Det blir en glede og prøve spillet. Anmeldelsene her på gamer.no har så stor klasse at spillverket.no's ikke holder mål. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) En veldig bra anmeldelse som var både lettlest og underholdende. Bra jobba! Når det kommer til spillet, så har jeg veldig lyst på det. Eneste problemet er at jeg ikke har en 360. Så jeg får håpe at de finner det i sitt hjerte å la PC-eierne få prøve seg på denne perlen også. Endret 18. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gledifikasjon! Jeg ELSKER platformspill! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Eneste problemet er at jeg ikke har en 360. Så jeg får håpe at de finner det i sitt hjerte å la PC-eierne få prøve seg på denne perlen også. Er såvidt jeg har skjønt under utvikling til PC også, ja. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja, det var visst det. Takk for tips. Burde kanskje nevnes i anmeldelsen. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 aaah! Herlig lesning! leste vg sin anmeldelse igår hvor Rune Fjeld Olsen (som jeg aldri har satt særlig pris på) snakket mer om Metroid enn SC.. Så det var godt å se at du skrev en også Heger! MYE bedre skrevet! Ett klart kjøp for meg uansett, men må vente til jeg har god til til å sette meg ned med det! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Slenger meg på de andre her, dette skal kjøpes! Flott anmeldelse også Endret 18. august 2009 av saiko Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Virker som om XBL Arcade har tatt seg opp igjen i det siste. Mange gode titler de siste månedene Selv om den nye standardprisen er blitt 1200 msp har de levd opp til prismerket. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tror jeg skal ha meg dette. Har kun kjøpt to XBL Arcade-spill før, Braid og Mega Man 9, så dette blir nummer tre. Virker veldig artig med flott grafikk og grei varighet. Skulle bare ønske Microsoft gikk bort ifra dette med å kjøpe poeng, så vi heller kunne betale den prisen som spillet koster i norske kroner. Må jo kjøpe mer poeng enn jeg har bruk for nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 6 til 12 timer på et arcade spill? Det var ekstremt mye synes jeg, men det gjør absolut ingenting! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Får se. Virker som om alle andre enn meg har veldig mye større forhåpninger til dette spillet (er ikke noen særlig fan av 2d-scrollers), men får gi demoen en sjanse. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg er alltid fan av et spill som presterer å tilbringe en sjanger noe nytt, og dette blir nok ikke et unntak. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Ser ut som om jeg kommer til å gi demoen mer enn èn sjanse. Ser oppriktig imponerende ut! Forøvrig en morsomt skrevet anmeldelse. Hvis det i starten av artikkelen, hvordan de kom i kontakt med Epic stemmer, så er det ganske kult! Endret 18. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 AMERICA! FUCK YEAH! Jeg var solgt etter referansene til denne fantastiske sangen. Har hatt interesse for tittelen i en liten stund, men har hatt stunder fylt med skeptisisme. Det ser dog ut til at jeg har kastet bort de minuttene av mitt liv hvor jeg har tvilt. Spillet virker til å værevel verdt de 1200 MS Poengene det koster. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Flott anmeldelse, dette blir garantert et kjøp. Men hva er dette? "Du får erfaringspoeng for å oppnå objektiver, ...". Objektiver? Tenker du da på kameraobjektiver, eller (del)mål? Muligens litt engelskpåvirket? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette spillet rocker, og er helt klart en type spill jeg håper vi får se mer av i fremtide på Live, eller PSN for den saks syld. Noen andre enn meg som syntes at stemmen til hovedpersonen er veldig lik den fra Uncharted ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå