Odesseiron Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Islandsk utvikler med helt ny retning. Les hele saken Lenke til kommentar
Spenz Roze Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hum, skeptisk.. Fant ikke den videoen noe sted, men skulle gjerne sett den. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dette har potensiale til å bli genialt, og CCP har vært meget flinke med EVE Online, så jeg håper på det beste. Det som virket mest interesant, var hvordan de to spillene skulle påvirke hverandre, selv om det høres ut som det er to helt forskjellige sjangere. Kult! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det som virket mest interesant, var hvordan de to spillene skulle påvirke hverandre, selv om det høres ut som det er to helt forskjellige sjangere. Kult! Det hørtes veldig kult ut, men syntes det blir rart hvis det kun kommer på konsoll. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Bare konsoll Nå ble jeg alvorlig trist!... Det hadde vært kulere om de integrerte det i EVE Online sammen med walking in stations patchen. Det hadde vært episk det! Noen som foresten vet når walking in stations til EVE online blir lansert? Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Her finner du film: http://www.golem.de/0908/69136.html Så hvis jeg har forstått dette riktig, det er et konsoll-mmo med fps/rts stil som integrerer med EvE? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Virker kult. Synd det ikke kommer til PC. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ikke til PC!? Uff, det at alle spill skal over på konsoll irriterer meg... Det er snart ingen spill igjen til PC gamere. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tror dette blir bra. Skytespill gjør seg bra på konsoll, og det gir konsollspillere mulighet til å engasjere seg i EVE-universet. Dersom planene om felles allianser for EVE og Dust blir virkeliggjort ser jeg muligheten for et spill der ens handlinger virkelig har noe å si. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Joda, skytespill gjør seg ganske bra på konsoller. Men at EVE-skytespillet kun kommer på konsoll er jo tragisk. Spesielt når hele CCP's fanbase idag befinner seg på pc-platformen. Ok, mange EVE-Online-spillere har nok konsoller. Men CCP har da overlevd på pc-platformen i mange år, og det er der de har sine fans. Litt kjipt å "svikte" dem ved å gi ut et spill kun til konsoll. Er jo mulig at spillet kommer til PC senere selvfølgelig. Men er skeptisk til spill som er utviklet primært til konsoll og så senere får en dårlig PC-port. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hmm kan det være at spillet på konsollene bruker samme motoren som blir brukt i walking in stations? Isåfall lover jo det godt! Mulig at vi etterhvert vil få noe lignende action preget på pc også da sammen med walking in stations patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå