Gå til innhold

guider, trix, tips... til en njubie

Anbefalte innlegg

Har ALDRI før modda noe som helst! lest en del artikler her og teenkte at dette MÅTTE jeg prøve. I første omgang tenkte jeg å gjøre noe som var stilig billig og enkelt.

Har noen tips, guider eller ideer å gi meg. Eks noe tøffe lys eller noe.

Har et ekkelt noname billig kabinet fra psdata.

--------

HAr også tenkt å settte inn noen xtra kabinet vifter. Har sett at det er lagd plasser for det foran og bak! Problemet er at foran står jo frontdekslet! Er det meninga og borrehull i fronten? Og der hvor vifta skal stå er det en runndinf med 4 skruer i hvert hjørne! i midten er det masse hull! skal dette bort? det vil vel bremse opp lufta om det ikke fjerners? elelr skal det være slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei sett her ? På denne siden finner du litt inspirasjon.

Butikken her driver med salg av coole modde ting, så gjør denne butikken

Lykke til

mvh knutern_

takk! Nå har jeg fått en del å tenke på! men de vftene som følger med de katodene, er de bra? eller er det sånn crappy drit? Og det og lage hull med plexiglass, er det stress for en nybegynne? Er det vansklig å få til?

Tenkte jeg i første omgang skulle spraye noe på Sidedøra mi, men er det viktig å pusse døra?? Bruker Belton eller Montana.

Lenke til kommentar
I første omgang tenkte jeg å gjøre noe som var stilig billig og enkelt.

Jeg er litt uenig i "billig". Det er som regel ikke speisielt billig. Det blir alltid dyrere enn en tror. Du trenger alltid mer utstyr og diverse enn det en har regnet med. Web-butikkene er dessuten rimelig dyre, spesielt Microplex som har svindyr frakt. 3dfxcool er den rimeligste, men de har mindre utvalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...