klovn7 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har ALDRI før modda noe som helst! lest en del artikler her og teenkte at dette MÅTTE jeg prøve. I første omgang tenkte jeg å gjøre noe som var stilig billig og enkelt. Har noen tips, guider eller ideer å gi meg. Eks noe tøffe lys eller noe. Har et ekkelt noname billig kabinet fra psdata. -------- HAr også tenkt å settte inn noen xtra kabinet vifter. Har sett at det er lagd plasser for det foran og bak! Problemet er at foran står jo frontdekslet! Er det meninga og borrehull i fronten? Og der hvor vifta skal stå er det en runndinf med 4 skruer i hvert hjørne! i midten er det masse hull! skal dette bort? det vil vel bremse opp lufta om det ikke fjerners? elelr skal det være slik? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei sett her ? På denne siden finner du litt inspirasjon. Butikken her driver med salg av coole modde ting, så gjør denne butikken Lykke til mvh knutern_ Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg tror det "noname" kabinettet ditt som du har er et chieftec, en tidlig stygg grå modell... dem bruker dem ofte på psdata.no... Lenke til kommentar
gather Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 et chieftec kan man ha det mye morro med da Edit: Kabinettet er forøvrig av merket qtec til alles informasjon ikke chieftec... men man kan ha det morro med qtec også ..... Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Hei sett her ? På denne siden finner du litt inspirasjon. Butikken her driver med salg av coole modde ting, så gjør denne butikken Lykke til mvh knutern_ takk! Nå har jeg fått en del å tenke på! men de vftene som følger med de katodene, er de bra? eller er det sånn crappy drit? Og det og lage hull med plexiglass, er det stress for en nybegynne? Er det vansklig å få til? Tenkte jeg i første omgang skulle spraye noe på Sidedøra mi, men er det viktig å pusse døra?? Bruker Belton eller Montana. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvis du har et grått kabinett så spray hele svart eller noe. Lenke til kommentar
LL Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 I første omgang tenkte jeg å gjøre noe som var stilig billig og enkelt. Jeg er litt uenig i "billig". Det er som regel ikke speisielt billig. Det blir alltid dyrere enn en tror. Du trenger alltid mer utstyr og diverse enn det en har regnet med. Web-butikkene er dessuten rimelig dyre, spesielt Microplex som har svindyr frakt. 3dfxcool er den rimeligste, men de har mindre utvalg. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 eks. har jo masse cans! De kan jo sikekrt brukes til noe! Billig tenker jeg på rundt 400kr Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 klovn7: Har du sett disse sidene: http://www.overklokking.no/guides/index.html http://www.overklokking.no/guides/vindugui...uide/index.html http://www.overklokking.no/casemods/sb_kat...tode/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå