henrikr Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei hei Var så dum å solgte ps3en min for litt siden, og merker at jeg har lyst å kjøpe meg en ny en. Men i det siste har det jo vært så mye rykter om ps3 slim. Og sånn jeg forstår er jo denne helt lik hardware messig som sine forgjengere. Jeg har også hørt den blir billigere? Hvis dere var i min situasjon vil dere ha ventet til slim kom, eller bare kjøpt meg en ny før den kommer Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vent til Game Developers Conference Europe i Köln er over før du bestemmer deg i alle fall. Tror ikke slim blir noe proffere enn standardutgaven, bare billigere. Og ikke så veldig mye billigere i starten heller. Kommer det ikke noen kunngjøring i løpet av konferansen i köln ville jeg bare ha kjøpt. Edit: Flyttes forøvrig til konsollmaskinvare og tilbehør Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vent til Sony har hatt pressekonferansen idag. Har lagt merkte til at PSN skal være nede samtidig som den, så mulig det kommer noen store nyheter. Får du ikke høre noe om Slim-utgave idag, så hadde jeg handlet PS3 nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det blir Slim, og samtidig priskutt på den gjeldene versjonen. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Så det nå, blir flott, bare lurer hva elkøp blir å sette prisen på Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Slim var så stygg at jeg ville prøvd å sikre meg en standard 80gig for å få sagt hva jeg tenker Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Slim var så stygg at jeg ville prøvd å sikre meg en standard 80gig for å få sagt hva jeg tenker /QFT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå