- FuzioN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Veldig bra skrevet artikkel! Stå på! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Baaah. Alan forfølger meg og planter forventninger i hodet mitt. Damn you Remedy! Damn youuuu. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Var med meg som med drugiS. Ble litt skuffet over gameplayet på E3, men nå steg forventningene igjen. Blir nok et kvalitetspill, og et kjøp også. Skulle helst hatt det på pcen, men har heldigvis en X360 også. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det bekreftet at dette spillet KUN vil komme til X360 er det slik? Har de sagt at det aldri vil bli portet til PC eller er det bare til X360 foreløpig og en PC versjon kan komme? Har veldig lyst på det spillet men er ikke så gira på å kjøpe X360 "bare" for dette spillet. Er jo mange andre spill til X360 også selvfølgelig, men det er dette som frister meg...damned exclusives! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sist jeg hørte noe fra den saken var det usikkert Toxin, men jeg tror Remedy sa at de personlig ikke ville lage en PC-versjon, da de kun ville fokusere på en konsoll og finpusse spillet for den konsollen. Så da blir det opp til Microsoft å finne noen som kan porte det i såfall. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det bekreftet at dette spillet KUN vil komme til X360 er det slik? Har de sagt at det aldri vil bli portet til PC eller er det bare til X360 foreløpig og en PC versjon kan komme? Har veldig lyst på det spillet men er ikke så gira på å kjøpe X360 "bare" for dette spillet. Er jo mange andre spill til X360 også selvfølgelig, men det er dette som frister meg...damned exclusives! Alan Wake is not coming out on the PS3. It's Xbox 360 and PC only. This has been mentioned many times on the forum.. please do a search next time. Ser ut som e pc version kommer, men usikker når.... Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Takk for svar begge to, ser ut som jeg kan krysse fingrene for en port før eller siden...får bare håpe det blir en bra porting Må si at spillet virker fantastisk spennedes, lurer på om det er et langt spill tidsmessig. Leker også me tanken om hva vi kan bli servert om de skulle bruke den samme motoren til et annet spill, evt leaser ut motoren til andre firma. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det vil bli ramaskrik hvis porten er noe annet enn perfekt i forhold til konsoll-versjonen, så jeg håper dette blir bra. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gleder meg mer og mer til dette spillet. Klarer nesten ikke å vente lenger! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nå.. nå merker jeg at jeg gleder meg litt mer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kul video. Dette spillet blir bare bedre og bedre for hver dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Skulle nesten bare mangle at når det først kommer noe fra spillet, så burde det komme en del da spillet allerede har vært i produksjon i over 4 år. Selvfølgelig har man forståelse for at det er mye arbeid med å bytte ut grafikk-motorer og slikt, men det er bra at Remedy nå har skjønt at "har vi sagt abcdefg-værsåsnillgiosstid", så får de gi oss noe som gjengjelder tålmodigheten. Noe de har gjort så langt Flott gjort! Endret 19. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå