Enceladus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kan man utkjempe kamper på planter i Homeworld 1 og 2? Eller foregår alt med skip i verdensrommet? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Alt foregår med skip i verdensrommet. Ihvertfall så vidt jeg kan huske. På lik linje med Sins of a Solar Empire, hvis du har spilt det. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kan man utkjempe kamper på planter i Homeworld 1 og 2? Eller foregår alt med skip i verdensrommet? Bare verdensrommet ja. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Er dere helt sikker? En kamerat av meg påstår at det også er landbasert kamp på planeter. Det synest jeg derimot er merkelig siden jeg har spilt begge spillene og aldri sett noe av. Kan det være noe jeg har gått glipp av? Endret 17. august 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er dere helt sikker? En kamerat av meg påstår at det også er landbasert kamp på planeter. Det synest jeg derimot er merkelig siden jeg har spilt begge spillene og aldri sett noe av. Kan det være noe jeg har gått glipp av? HELT HELT HELT sikker . Men om du finner det gamle Imperium Galactica 2, så har du et spill med både romkamper og bakke kamper. Kan anbefalles selv om det begynner å dra på åra. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er dere helt sikker? En kamerat av meg påstår at det også er landbasert kamp på planeter. Det synest jeg derimot er merkelig siden jeg har spilt begge spillene og aldri sett noe av. Kan det være noe jeg har gått glipp av? Nei, du har ikke gått glipp av noe, han mikser sikkert med en annen spillserie, har aldri vært bakkekamp i homeworld. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Hvilke andre spill kan det være da? der man både kjemper på bakken og i rommet? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Star Wars: Empire at War ? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hvilke andre spill kan det være da? der man både kjemper på bakken og i rommet? Om du leser mitt tidligere innlegg så hadde du hatt ett alternativ, godt mulig du tenker på Imperium Galactica 2. Endret 21. august 2009 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå