Moxm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 linke jeg har lagt ut tidlig i den tråden, her ser du bra oversikt Shadow Complex Collectibles Har du henta den nøkelen som er der hvor du finner maska? Jeg trodde det da det er en hvit prikk der, men den er for den masken som var der, så da er det nok der den siste befinner seg. Takk for oppklaringen B) Bare hyggelig, hadde problem selv med å finne den siste. Ja, det kan man. Vel, nå har jeg fullført spillet, og det er ikke akkurat inntrykket jeg får. Velger jeg Continue, havner jeg på bryggen, like før der Airshipet dukker opp - jeg kan gå tilbake mot venstre, men om jeg forsøker å gå mot høyre blir jeg pulverisert. Er det sånn at jeg må gå under og unngå Lake-området for å kunne fortsette? Ja du må gå under. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Laster ned demoen nå. Veldig spent på dette spillet! Lurer på om jeg i det hele tatt vil like det. Sånn, da var det kjøpt. Endret 28. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg finner ikke den siste Passcard Key'en Der hvor du fant maska. hopp opp og over den hylla, og ned i vannet under, svøm til høyre. Ok, how the hell visste du at det var den siste? Takker! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg skjønner ikke helt kartet. eller basen. Litt usikker. Rota rundt på måfå og gikk et sted jeg ikke ante jeg kunne gå, og det viste seg å være rett vei. Bare flaks at jeg havnet der, for skulle egentlig gå et annet sted. Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg finner ikke den siste Passcard Key'en Der hvor du fant maska. hopp opp og over den hylla, og ned i vannet under, svøm til høyre. Ok, how the hell visste du at det var den siste? Takker! Hadde den som den siste også derfor..hehehe.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Blir et kjøp når jeg skaffer X360. Deilig med en kjent stemme. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hovedpersonen sier i grunnen fint lite. Ikke helt Gordon Freeman, men ikke akkurat Kongen i Katamari-spillene heller. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har kjøpt det jeg også, og spillt ca halvannen time. Har ikke akkurat kommet noe langt for jeg har rotet litt frem og tilbake for å finne ting og tang. Men foreløpig er det meget bra. Havnet et sted der du kan få en achivement. Der du skal komme deg over vannet så fort som mulig. Det er et helikopter som skyter på deg og et hus midt i vannet. Så på nettet hvordan det skal gjøres, men jeg har ikke den greien som gjør at jeg kan løpe så fort. Noen som vet om den er langt unna det stedet? Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du kommer til det senere ut i spillet. Etterhvert som du får alle våpene kan du gå frem og tilbake dit du måtte ønske. SPOILER! Bare pass på å gjør det før siste boss Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ok, takk for svar omp9. Da bare fortsetter jeg istedefor å gå tilbake for å lete etter den Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Genialt spill!! Spilt i mange mange timer idag og bare kosa meg altså!! Men er mange plasser jeg ikke kommer inn da jeg mangler spesiele våpen...er det jeg som har missa helt hvor jeg skaffer dem eller kan en starte på nytt når en er ferdig med alle våpen og da renske alt? Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du får våpen etterhvert. Men du må nok belage deg på å gå litt frem og tilbake. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Synes også dette er helt genialt. Spillte litt mer i går, og har kommet litt videre fra der du får masken så du kan dykke. Jeg har spillt mange bra spill i år, men dette er blant de aller beste. Gleder meg til å spille mer senere idag! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Spilt 100% ferdig i dag, har å bli lvl 50 og 13% igjen... her og, resten av achievement driter jeg i på level 32 nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Rundet spillet tidligere idag. Det er kanskje det beste spillet jeg har spillt i år. Mener faktisk at dette spillet kunne blitt gitt ut i fysisk form til fullpris 499,- eller 549,- for så bra er det. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan skal man komme til level 50 anyways? Bare løpe rundt i evigheter og skyte folk? Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan skal man komme til level 50 anyways? Bare løpe rundt i evigheter og skyte folk? Har du henta alt? du kan gjøre som jeg har gjort, begynt på nytt, vis dua har alle gold bar, så kan du hente beste våpnet nor du for pistolen på nytt, du mister alt untatt, lvl og karte ditt. nor du begynner på nytt. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvordan skal man komme til level 50 anyways? Bare løpe rundt i evigheter og skyte folk? Har du henta alt? du kan gjøre som jeg har gjort, begynt på nytt, vis dua har alle gold bar, så kan du hente beste våpnet nor du for pistolen på nytt, du mister alt untatt, lvl og karte ditt. nor du begynner på nytt. Jepp har alt av items nå, mulig jeg gidder å komme til level 50 etter det har ligget en stund Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Greieste måten å komme til level 50 på er å spille hele spillet om igjen på en høyere vanskelighetsgrad. Det er bosser og secrets som gir mest experience, og de finner man jo dessverre bare en gang per gjennomspilling. Ellers vil jeg tro det er mye lettere å klare 13%-achievementen dersom man er level 50 i det man starter, siden man da har ubegrenset spesial-ammo uten pickups, og nokså høye stats fra begynnelsen av. Endret 10. september 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Soap Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 JEg har et problem med dette spilet. Jeg har kommet til helt til der jeg nærmer meg siste boss-kamp. og HVER ENESTE gang jeg skur på saven min så fryser bildet. ikke bare bildet. hele xboxen fryser. Dvs at jeg må skru den av manuelt. Jeg får spilt i ca 30 sekunder før det skjer. Dette er ikke et tilfelle som gjelder noen andre spill jeg spiller på konsollen. Noen som har vært borti dette? Noen som kan gi meg noen arme råd for hvordan jeg skal få fullført det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå