Filmvenn Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kutta fra VG Handling: En tungt bevæpnet gjeng med gærninger skal starte en ny borgerkrig i USA. Godt skjult i en enorm, hemmelige hule klekker de sine skumle planer i ro og mak. Inntil kjekkasen Jason Fleming og kjæresten Claire dukker opp for å utforske hulen. Claire blir fanget, og det er opp til Jason å redde henne. Kanskje klarer han også å stanse gærningene i samme slengen? Gameplay: Alt foregår i såkalt «2,5D» - Jason kan bare gå til høyre og venstre på skjermen, men omgivelsene og mange av fiendene som skal ekspederes er i nydelig 3D. Forhåndsomtaler: VG: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=566514 Joystiq: http://www.joystiq.com/2009/08/17/review-s...w-complex-xbla/ Trailere Flere videoer på Gametrailers: http://www.gametrailers.com/game/shadow-co...rt=date#Content Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dette ser tøft ut! Bare så synd at jeg har prestert å ødelegge håndleddet oå høre hånd. klarer ikke å holde rundt en kontroller i det hele tatt. Kjipt når jeg er sykmeldt Her er enda en review: http://www.giantbomb.com/shadow-complex/61-26706/reviews/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Dagbladet gir 6`er til Shadow Complex: "Liker du «Metroid» vil du elske dette Vel, sjansen er stor for at du vil det uansett." http://www.dagbladet.no/2009/08/17/kultur/...omplex/7694133/ Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Gleder meg til å test det, tror nok at jeg kommer til å kjøpe det. sett litt video av spille, på Giantbomb Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Skal kjøpes med en gang det kommer ut ^^ Kjipt at jeg bare har 1180 microsoft points nå, så må kjøpe mer fer å kunna kjøpe Shadow Complex til 1200. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gamers karakter er 9/10, for å legge en til rekken av positive anmeldelser. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg begynner å le viss Shadow Complex blir det beste spillet til 360 i år i følge karakteren, litt tragisk hehe Ser forøvrig bra ut, men som sagt litt high price mener jeg Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg begynner å le viss Shadow Complex blir det beste spillet til 360 i år i følge karakteren, litt tragisk hehe Ser forøvrig bra ut, men som sagt litt high price mener jeg Hvorfor mener du det er tragisk? Og mener du at spillet ikke er hvert en hundrings!? Personlig har jeg ventet på et slikt spill nå i over et tiår. For min del er dette årets spillbegivenhet. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Karakteren er ikke Xbox eksklusiv, så det betyr at dette spillet faktisk er bortimot det beste spillet i år, punktum. Prisen er jo dessuten ikke stiv for et spill som pisser på det meste av de store produksjonene som kommer i år. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Såså, nå har ikke Microsoft gitt ut storspillene sine enda heller, da. Vi har nok mer å vente til høsten. @Toman: Husk at mange mente at Braid eller World of Goo var fjorårets beste spill. Jeg har ikke kjøpt dette enda, men det vil nok skje en gang, med tanke på alle disse positive anmeldelsene. Dessuten virker det som om det er litt min type spill. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Skulle ikke dette spillet komme idag ? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, det stemmer. Det dukker vel opp rimelig kjapt nå. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ute nå! med litt leting....... 835 MB Endret 19. august 2009 av Kewy Lenke til kommentar
Hateregninger Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 hmm....er på samme siden (tror jeg). hvorfor er det kun trailere der? kan du legge ved link til siden du tok screenshot av kanskje? Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) finner bare trailere selv jeg... Sorry. Fant nå. Manglet riktig sortering Endret 19. august 2009 av herrtuug Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Lasta ned spillet hvertfall halv 11 i dag. Fant det ikke først, bare trailere og sånt. Så sjekka jeg på recent så sto trail og fulleutgaven der. Sitter litt stille nå. Har tatt heisen ned til der ved vannet inne i selve bygget, men finner ikke noe vei videre innover til venstre fra det rommet vi får pistolen i. EDIT: Fant det ut, det var rett over inngangen til en blindvei nede ved der du kan dykke etter å ha tatt heisen ned. Endret 19. august 2009 av Maury Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har spillt spillet i 40 minutter nå. Føler meg som et lite barn, spillet har vekket følelser jeg ikke har følet siden jeg spilte Metroid Prime på SNES. Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vet ikke mye lenge jeg spilt i dag, ble en par timer, stor trives med spillet. 80 av 200G 6 av 12 prestasjoner shadow complex guid Vis du står litt fast.. Endret 19. august 2009 av Morixm Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Her er fullt kart folkens: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå