OHJohansen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Mottar du en epost med videolink fra en Facebook-venn i dag ? IKKE trykk på linken. Les saken her Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er også sendt ut videoer med tittelen @COOL VIDEO@. Ikke vet jeg om det er samme viruset, men koselig er det uansett ikke. Lenke til kommentar
Gjest Nalle Berg Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Artikkelen glemmer å nevne hvilke(t) operativsystem viruset infiserer. Dette er et obligat Windows-virus (ref: http://www.symantec.com/business/security_...jsp?asid=23370). Men på den annen side, det er vel unødvendig informasjon, siden 99,999% av alle virus som kommer på hjemmecomputere er Windows-virus? Nå har jeg vært moderat i mitt anslag her. Jeg sier vel at 1 av 100 000 virus lages for andre OS. Svaret er nok nærmere 1 på en million. Det sørgelige er at jeg ikke en gang overdriver. Nalle Berg ./nalle. Lenke til kommentar
Gjest Olav Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synd for dem, leser ikke så mye av e-poisetn min jeg. Tabbe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg