Crazy_Man Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei, jeg har akkurat flyttet til en hybel der jeg trenger et trådløst kort. jeg bruker nå en trådløs usb, men den er veldig ustabil og laster ting inn tregt. Kan noen anbefale ett trådløst nettverkskort som fungerer til gaming? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har du stasjonær eller bærbar PC? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Stasjonær Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det hadde kanskje vært greit å vite hvilken type nettverk du har på hybelen. Er det G eller N? Dette kortet ser ut til å være en god kandidat. Det støtter begge de nevnte standardene, men du må sjekke om du har en ledig PCI-slot i PCen. Alternativt kan du gå for et PCI-express-basert kort. Kortet jeg linker til bruker et ralink-basert brikkesett. Jeg har personlig god erfaring med disse brikkesettene, de virker å være billige og bra (nok). Du vil uansett få litt tregere responstid med trådløst kontra kabelbasert, men har du god forbindelse skal ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 jeg tror jeg går for det kortet som du sa, jeg har iallefall G, jeg vet ikke om ruteren støtter N også, den står på et sted jeg ikke kan komme til akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå