Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Morn! Har nylig oppdaget det herlige eventyrspillet The Neverhood fra 1996, og er mer eller mindre ganske så forelsket i det. ^_^ Tenkte vi kunne ha en tråd her for de som måtte være interessert. Føl gjerne for å komme med spørsmål, hint, tips og så videre. Selv har jeg ikke spilt så veldig mye, så jeg kan enda ikke si så mye. Men det kommer! Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Veldig morsomt spill. Soundtracket er bare legendarisk. Anbefaler å lese igjennom hele historien på veggen (Hall of Records), litt ut i spillet (om jeg ikke husker feil). Fikk lyst å installere det igjen nå! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hm. Kjenner igjen coveret, men kan ikke huske å ha spilt det. Lurer på hvordan den kommende filmen blir! Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 ah!!!!! dette spillet hadde jeg MYE morro med. klarte å runde det til slutt også. helt fantastisk spill! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Veldig morsomt spill Bra stemning! Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 F.. heller. Nå hvor jeg skulle legge meg etter å bare ha sovet 3 timer siste natten kommer Staralfur og ødelegger hele opplegget. Begynte å titte litt på youtube videoer og mimre. Dette spillet er definitivt på min top 10 liste over beste spill jeg har spilt opp gjennom tidene. Musikken, grafikken og humoren var/er bare helt fantastisk. Noen som vet noe mer on filmen det skrives om på wikipedia? Hva spiller du dette på nå? Regner med at det ikke fungerer i Windows 7? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Spiller det i Vista og det fungerer overraskende bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå