Gå til innhold

Gamer.no: Usikkerhet!?

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si at jeg har hatt problemer på forumet noen ganger.

Når jeg skal redigere eller poste noe på forumet kommer der av og til reklamer istede for det som skal.

Vet ikke hvordan dere styrer med sikkerhet, men dere burde ta en titt på dette.

Kommer ganske mye om studielån, eller andre ting som ligner.

Det er nok noen som er rusker rundt på siden deres for at de skal reklamere gratis, om lureriet.

Legger til at det ofte ikke varer så lenge, trenger kun refresh 3-4 ganger så er det i orden.

Men kansje noe kan gjøres med dette.

Tenkte værtfall jeg skulle nevne det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ikke avskrive alt direkte her, men her virker det mest som om det er noe tukkel med nettleseren din i forhold til forumskinnet du bruker. Vi har annonser ute på høyre side fra MyAd.no, som blant annet inneholder reklame angående studentboliger. Kan det være at det er dem du har sett og som ikke ble vist riktig?

Uansett; det er viktig at vi får et skjermbilde av problemet, slik at vi har mulighet til å finne ut hva problemet er og hva det egentlig er som har skjedd. Om du ikke vil legge det ut på forumet direkte kan du sende det til meg som en privatmelding.

Lenke til kommentar

Skal ta noen screenshot og skrive ned detaljer neste gang det sjer.

Jeg har sjekket på sidene og er usikker, har ikke funnet noen av siden som dukker opp, men der mange som kommer frem og jeg kan ikke sjekke alle.

Jeg ta å poster her vis jeg kommer borti problemet igjen, så leger jeg ut mer detaljer.

Lenke til kommentar

Ser ut til å stemme det som du sa.

Jeg bruker den siste utgaven av Opera. Å det ser ut som om det er reklamen på myad som kommer opp... Men er dette noe som ordnes fra dere side, slik at det ikke sjer, eller er bytte av nettleser must.

Men uansett, ikke noe stor problem når det er et slikt problem, kan leve med det siden det kun trenger en refresh for å fikses...

Takker for hjelpen.

Gamer.no er ett nettsted som betyr mye for gamer biten av livet mitt. ^^

Lenke til kommentar

Hvilken versjon av Opera bruker du, og hvilket forumskin er det du bruker?

Vi har selvsagt Opera på lista over nettlesere vi bevisst støtter, så om det er et problem der skal vi finne en fiks på det - men sørg for å oppdatere til nyeste versjon og sånt om du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...