VEH_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det fargerike slåssespillet kommer til vår verdensdel neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) edit Endret 11. august 2010 av Su&! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Allerede bestilt, (måtte tolles, kommer snart) Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Blake Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vurderer sterkt å bestille dette selv fra statene. Sparer jo tross alt penger og får spillet flere måneder før det slippes her uansett i så fall. :rolleyes: Lenke til kommentar
------ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Importerte dette da det kom ut i USA. Absolutt verdt investeringen! Kjøper du Limited Edition versjonen får du også med 2 CDer med soundtracket og en Bluray (PS3) med informasjon, taktikker og komboer for hver character i spillet. Hørte også noen rykter om at den Europeiske utgivelsen skal ha ekstra characters og annet bonusinnhold som ikke er inkludert i den amerikanske utgivelsen, men vet ikke om det er sant eller ikke. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hvor fant du LE PS3 utgaven ? Jeg bestilte fra VideoGamePlus.ca, men de hadde bare LE for 360 tilgjengelig.. (Jeg ville ha det på PS3, ingen spesiell grunn) Skulle gjerne hatt den boka :rolleyes: edit: damn u! <_< =P Endret 18. august 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
------ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg kjøpte spillet ubrukt på eBay fra en powerseller i USA. Lå i postkassa etter 5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå