Simen_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ok, så jeg satt hele gårsdagen og spilte Trials HD og har gull på alt til og med Medium, og sølv/gull på alle Hard. Men så kommer Extreme ... Hva i helvete? Den første går "greit", men de resterende tre er jo umulige? Eller er det jeg som suger? Noen som har klart extreme tracksa og har noen gode tips? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har klart alle extreme tracksene etter ett par tusen forsøk :o. Særlig den siste, Inferno II er helt jævelig. Tips vil være å sjekke ut replays fra leaderboardet og se hvordan de beste gjør det. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Hey, jeg visste ikke at det gikk an å se andres replays engang, jeg. God idé! Men jeg merket på en av mine egne replays at funksjonen er ganske dårlig. Replayen klarte jo ikke gjenskape mitt løp, men sykkelen kræsjet heller ganske fælt midt i løpet et sted. Det er vel fordi spillet lagrer tastetrykk og tid i stedet for å lage en "film" av løpet (også grunnen til at alles replays kan sees uten særlig linje-/plassbruk), men at ikke alt i spillets kode er fullstendig entydig (?). Har iallfall lest en tråd om dette på gamespot sine forum. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Må sjekke replays på Goin' Up... har prøvd nå i en uke å komme gjennom, men sitter fast Lenke til kommentar
JayP Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har platinum på alle beginner, easy og medium. 3 stykk på hard og resten gull. Det jeg gjør, er å bare se på replayen på en bane, og se hva som er den beste ruten og hvordan det er best å lene seg å sånn. Så sitter jeg konstant på en bane til jeg får platinum eller nær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå