TST Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fem vinnere er kåret. Vant du? Les hele saken Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Kan Daniel Vesterdal Henriksen vennligst ta kontakt med meg (tor-steinar at gamer.no) fra den samme Gmail-adressen du registrerte deg med i konkurransen, slik at vi vet hvor vi skal sende premien? E-post-adressen som ble oppgitt i konkurransen inneholder en skrivefeil. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 æsj vant ikke nå heller jaja da får jeg kjøpe det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Whaat!? Konkurranse uten at jeg fikk vite det om det? Søren <_< Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Whaat!? Konkurranse uten at jeg fikk vite det om det? Søren <_< Tenkte faktisk akkurat det samme... pussig, siden jeg sjekker Gamer.no (og alle mine andre faste nettsider) minst tre ganger dagen, hver dag i uken. Jaja, har HoI 3 allerede. Til de fem som vant, så kan jeg si at de kan forvente å miste all sans for tid og rom i de neste par dagene... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Dho.... Hadde skikkelig lyst til å vinne noe, men men gratulerer med premien til dere som vant! Så håper jeg at dere får mange timer moro framover. (Joda litt bitter men det varer ikke så lenge...) Edit: Hadde blitt glad for bare en papirbit med autograf på eller et tomt spill cover med en autograf.... Endret 17. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå