Gorzun Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hadde tenkt å forhåndsbestille et par spill, og ønsker da at de dumper i postkassen på release. Har aldri preordered før, så jeg lurte på om noen har hatt erfaringer med nettbutikker som leverer på release dagen? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Absolutt Spill Har alltid levert på release de gangene jeg har bestillt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg vill si Gamezone ligger foran Absoluttspill nå. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 har det skjedd noe med Absoluttspill, eller er det bare at Gamezone er blitt enda bedre? Har ikke handlet spill på en stund nå, men tenkte jeg skulle legge inn noen preorders jeg også. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Hvis du forhåndsbestiller stortitler fra enten Absoluttspill eller Gamezone må du være ganske tidlig ute hvis du vil ha en spesifikk versjon. Endret 17. august 2009 av Leaf Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 www.direct2drive.com engelsk sie, om du sette på uK, funker som spill ellers i europa. digital nedlastning Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 har det skjedd noe med Absoluttspill, eller er det bare at Gamezone er blitt enda bedre? Absolutt spill har tydeligvis hatt litt problemer i det siste. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Takk for svar alle sammen! Blir nok gamezone.. Bestillte et spill hos dem, og da lå det i kassen dagen etter. (flaks med posten?) Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Gamezone sender med A-post hvis du bestiller under 4 spill, ellers sender de med service pakke. Så det er nok ikke tilfeldig. Endret 19. august 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Da har jeg satt all min tillit til at gamezone klarer å levere Modern Warfare 2 til meg på release, så det blir vinn eller forsvinn på første forsøk. Lenke til kommentar
Fa11ure Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 ville sagt gamezone, har bestilt fra de hele tiden, de er gode me å levere på tia håber de leverer Modern warfare 2 og Borderlands på tiden =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå