Gå til innhold

BRENNEPROGRAM

swaisi

Anbefalte innlegg

Hei, vet dere hva?

jeg har sløst bort 7 Cd'er, instalert så mange brenneprogrammer at det er bare :evil: som har tellinga....

Jeg har noen :evil: 's filer(musikk) jeg vil brenne slik at jeg kan spille av dem i Cd'spilleren, men 7 cd'er jeg har sløst bort, så jeg spør dere, VET DERE OM ET PROGRAM HVOR MAN KAN BRENNE MUSIKK OG BRENNEREN FIKSER DET SLIK AT MAN KAN SPILLE DET I CDSPILLEREN???????????

(jeg har tenkt til å råne, skjønner dere....svart BMW cabriolet, og 50 Cent In Tha Club :p )

Jeg håper på et svar som gjør at jeg får brent de fordømte musikkfilene.......

Jeg har lett overalt og hvorsomalt, men finner det ikke....

Takker for alle seriøse svar.... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nero, uffda, jeg skulle liste alle spillerne jeg har lasta ned fra download.com jeg.......

Nero, Easy Cd Creator, de var de første eg lasta ned................................

men jeg har dessverre ikke tid til å liste dem, ettersom det vil ta sin tid.......

Lenke til kommentar
2X er greit.

Bruker nero til all brenning, men bruker mmj til musikk.

2x? Nei du kan brenne mye fortere, selv brenner eg musikk cd'er på 12x. Men det er på grunn av at eg har bare en gammel plextor 12x brenner :D

Om du brenner musikk på 2x eller 40x har ikke noe å bety, det som kan være problemet er om cd spillern vil lese platene du brenner i 40x.

Btw: Bruk nero til brenning, og media center 9.0 til musikk/film/radio/tv osv. Skal du rippe til mp3PRO filer er musicmatch jukebox bra, media center 9.0 støtter ikke mp3Pro.

Lenke til kommentar
Jeg leste raskt igjennom, men prøver du mp3 filer i bilspilleren din, så må jo den takle det. Ellers så må du lage WAW filer

CD-spillere takler jo ikke wav formatet heller...

Jeg ville brukt Easy CD creator, og laget "Music CD". Da konverteres filene automatisk.

Lenke til kommentar

CD Mate er programmet jeg bruker, versjon 2.2.11.19. Har enda ikke støtt på noen problemer. Konverterer fra mp3 til audio og tilbake. CD'ene funker til og med i alle spillere jeg har prøvd. Plater kopiere uten noen problemer. Brukervennlig grensesnitt også, mye mer ryddig en det rotete Nero-programmet. Har ikke hatt en eneste feil-brenning enda. Bruker bare Verbatim-cd'er.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...