swaisi Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei, vet dere hva? jeg har sløst bort 7 Cd'er, instalert så mange brenneprogrammer at det er bare som har tellinga.... Jeg har noen 's filer(musikk) jeg vil brenne slik at jeg kan spille av dem i Cd'spilleren, men 7 cd'er jeg har sløst bort, så jeg spør dere, VET DERE OM ET PROGRAM HVOR MAN KAN BRENNE MUSIKK OG BRENNEREN FIKSER DET SLIK AT MAN KAN SPILLE DET I CDSPILLEREN??????????? (jeg har tenkt til å råne, skjønner dere....svart BMW cabriolet, og 50 Cent In Tha Club ) Jeg håper på et svar som gjør at jeg får brent de fordømte musikkfilene....... Jeg har lett overalt og hvorsomalt, men finner det ikke.... Takker for alle seriøse svar.... Lenke til kommentar
salomo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har du prøvd cdene i andre spillere? det kan også være problemer med cdene du bruker. Kan ikke komme med forslag til hvilket brenne program du kan bruke siden du har prøvd alle. Nero? Lenke til kommentar
swaisi Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 nero, uffda, jeg skulle liste alle spillerne jeg har lasta ned fra download.com jeg....... Nero, Easy Cd Creator, de var de første eg lasta ned................................ men jeg har dessverre ikke tid til å liste dem, ettersom det vil ta sin tid....... Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Tror nok ikke det er programmene som er problemet. Enten brenneren eller, mer sansynlig, crap cd'er Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har du prøvd musickmatch jukebox? og hvor kjapt(4X osv) prøvde du og brenne. Lenke til kommentar
swaisi Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg brente 2X, jeg vet ikke om dette er for sakte, men det var en som anbefalte meg det....... Er dette som det skal være? Lenke til kommentar
Smal Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 bare bruk NERO.... så brukervennlig at du ikke greier å fukke det.... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 2X er greit. Bruker nero til all brenning, men bruker mmj til musikk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 2X er greit.Bruker nero til all brenning, men bruker mmj til musikk. 2x? Nei du kan brenne mye fortere, selv brenner eg musikk cd'er på 12x. Men det er på grunn av at eg har bare en gammel plextor 12x brenner Om du brenner musikk på 2x eller 40x har ikke noe å bety, det som kan være problemet er om cd spillern vil lese platene du brenner i 40x. Btw: Bruk nero til brenning, og media center 9.0 til musikk/film/radio/tv osv. Skal du rippe til mp3PRO filer er musicmatch jukebox bra, media center 9.0 støtter ikke mp3Pro. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg leste raskt igjennom, men prøver du mp3 filer i bilspilleren din, så må jo den takle det. Ellers så må du lage WAW filer Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg leste raskt igjennom, men prøver du mp3 filer i bilspilleren din, så må jo den takle det. Ellers så må du lage WAW filer CD-spillere takler jo ikke wav formatet heller... Jeg ville brukt Easy CD creator, og laget "Music CD". Da konverteres filene automatisk. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 kan det være at du ikke har "avslutett" cd'en for mer brenning? min cd-spiller spiller ikke cd'er som ikke er sperret for mer brenning. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Bruk musikmatch, den lager cda filer som jeg vet virker i cd spillere + at den styrer brennehastighetene selv.(safe) GHB Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 !BURNQUICK! Dette er et konge program! Har vært borti akkurat det samme som deg! Last ned, el. kjøp BURNQUICK! Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hvis ikke spilleren leser mp3 filer, så må du først konvertere filene til WAV og deretter brenne dem på ei vanlig tomplate, ikke ei RW plate...husk å avslutt cden når du brenner den... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 CD Mate er programmet jeg bruker, versjon 2.2.11.19. Har enda ikke støtt på noen problemer. Konverterer fra mp3 til audio og tilbake. CD'ene funker til og med i alle spillere jeg har prøvd. Plater kopiere uten noen problemer. Brukervennlig grensesnitt også, mye mer ryddig en det rotete Nero-programmet. Har ikke hatt en eneste feil-brenning enda. Bruker bare Verbatim-cd'er. mvh Pantera Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 7cdr? brukte 43cdr før jeg fant ut at brennern ikke støtta det cd merket... smartbuy my arse! mmore ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå