Fenixen_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei Før hadde jeg gamer.no feed på igoogle startsiden, denne har vel ikke funket på år og dag, noen tips til hvordan jeg kan få rss feed på nyhetene deres? Gamer.no fremsiden gjør seg ikke alltid like bra på arbeid Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du kan bruke http://www.gamer.no/feed/rss/ En RSS-lenke skal dukke opp automatisk i nettleseren din overalt på Gamer.no dersom den har støtte for slikt. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bare for å utdype dette litt; vi støtter fortsatt den gamle RSS-adressen som var i bruk før den nye løsningen var på plass. Dersom den ikke har oppdatert seg på veldig lang stund hadde det vært fint om du kunne gitt meg adressen den prøver å lese fra (om du har den tilgjengelig), slik at jeg kan få lagt inn at den adressen også skal fungere. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) takker funker fint. Nå ser jeg at det ligger rss sak på forumet på bunnen.. Letet febrilsk på selve fremsiden av gamer, men der fant jeg ingenting.. hadde jeg tenkt meg om en halv gang kunne jeg jo bare trykt på rss ikonet i firefox.. jeg skylder dette på mandag og alt for kort helg! ha en fin dag Endret 17. august 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå