hkon_InnleggNO Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synes ikke stay in the air for 8 seconds var noe problem egentlig. Hold inne trekant så du flyr opp i luften, og så hamre vilt på samme knappen i luften. Gikk lett 8 sekunder da Bekrefter dette Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvis du klarte den bare ved å launche fienden også spamme en knapp så må du ha vært heldig. Gikk maks 6 sekunder for meg når jeg prøvde på det. Funker hver gang jeg prøver, og det funker for hkon også. Så tror heller du er uheldig. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det jeg gjorde var å holde inne y slik at fienden ble sendt opp, deretter brukte jeg grab knappen 3 ganger og til den derre spear thrust angrepet, klarte akkurart 8 sekunder da det hjelper forresten å ha minst normal eller høyere vanskligehts grad på! Skulle ønske jeg selv utnyttet reapawn slik at jeg fikk masse souls men jaja Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 ja,den grabben funker bra den,spillet var konge,no doubt.er glad at Dantes ikke hadde noen spesielle vanskelige gåter. Synes det er en del av spillet innenfor sjangern som ikke skulle skal være med,man spiller og har det morsomt og så tvinges man til og gjøre sanne drit gåter,bare det er mindre enne det var i gow2. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 wow, hvis man tar på det letteste og driter i all relics og judas coins så kan man fint fullføre det på 3.5 time. Forresten fikk meg gratis Dante's Inferno plakat i dag, det var awesome! Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor det var så vanskelig å holde seg i lufta for noen her. Er det ikke bare å spamme trekant og firkant da? (PS3) <_< Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 skjønnte ikke det, har du klart det, eller lurer du på hva som må gjøres? En god teknikk som alltid fungerer hos meg, er å makse vansklighetsgraden, holde inn Y, så X, grab, repeat 2 ganger, deretter gjør no random, hva enn som kan få deg til å være i lufta 2 sekunder til Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hehe, jeg har klart det og skjønte ikke hvorfor noen sleit med det. :rolleyes: Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ser ut som Ryan fra Giantbomb sliter med challenge i Fraud. Og gjett hvilken? ikke stay in the air. nemlig hold your combo challenge thingy. syns det er litt skummelt jeg. vedder på han gir spillet 2/5 for det. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ser ut som Ryan fra Giantbomb sliter med challenge i Fraud. vedder på han gir spillet 2/5 for det. Giantbomb 2/5 Har ikke fullført spillet selv enda, men har nok ikke mye igjen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ser ut som Ryan fra Giantbomb sliter med challenge i Fraud. vedder på han gir spillet 2/5 for det. Giantbomb 2/5 Har ikke fullført spillet selv enda, men har nok ikke mye igjen. ja jeg leste den Litt dumt at Ryan tok mer eller mindre alle de dårlige valgene i spillet, hjalp heller ikke at han ikke "kunne" spillet så godt heller, men det får være! Hvis du trenger hjelp med spillet (også achievements) så bare spørr, har fullført spillet så mange ganger nå atte Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har ingen problemer med spillet (spiller mix Holy/Unholy) angrer litt at jeg ikke valgte høyeste vansklighetsgrad B). Får gjøre det på neste playtrough Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ingen problemer med spillet (spiller mix Holy/Unholy) angrer litt at jeg ikke valgte høyeste vansklighetsgrad B). Får gjøre det på neste playtrough lykke til med infernal, haha anbefaler å gjøre dette etter å ha oppgradert alt på maks Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ingen problemer med spillet (spiller mix Holy/Unholy) angrer litt at jeg ikke valgte høyeste vansklighetsgrad B). Får gjøre det på neste playtrough Du kan skifte vanskelighetsgrad i pausemenyen. Når som helst. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nice, da jeg gjør jeg det Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som vet om vi som har kjøpt Death Edition får Dark Forest DLC gratis? Kan ikke finne noen kode på den nemlig, og på ign sin rewiev stod det at de som har kjøpt Divine Edition skal få den gratis. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 søkte litt rundt, ser ut som vi får det tilgjengelig, men ikke nødvendigvis gratis. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ser det ligger ute på PSN til 40 kr. Men er ikke så lysten på å bruke 40 kr på det, for jeg har sett at det er noen som har spillt det ferdig på bare 10 min. Så om jeg hadde fått det gratis (vi som har kjøpt Death Edition burde få det) så hadde jeg gledelig lastet ned og spillt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå