Gå til innhold

Den generelle "Dante's Inferno" tråden.


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FFFFFUUUUUUU. Jeg fikk mail om at det var sendt i forrige uke eller noe. Jeg har enda ikke fått det...

 

hvor bestilte du det ifra?

 

 

CDON

 

Huff, jeg føler med deg bror. CDON har klart å kansellere forhåndsbestillingen min, og jeg har dessverre ennå ikke fått Mass Effect 2 av dem. Aaah, jeg begynner å hate CDON. :angry:

Lenke til kommentar

det suger og vente så lenge,jeg satt og tenkte på og bestille det,men så tenkte jeg det kunne ta tid før man får det.Så kjøpte lokalt.Jeg fikk tak i alle judas coins uten problemer,gikk rundt på forskjellige steder og fant alle,de hjalp masse for upgrades:D.men alle relicsa finner jeg ikke:p.

Lenke til kommentar

Men alt i alt.

Er det verdt å kjøpe seg dette spillet?

Hadde vært kjekt om noen med PS3 som også venter på GoW 3 kunne svare på det :p

 

Jeg lastet ned en tegnefilm(?) som het Dante's Inferno på PSP'en min i går, men har enda ikke fått sett den. Har den noe med spillet å gjøre?

 

Svarte på samme spørsmålet på 4. side i denne tråden.

Kort-versjon:

"Personlig ville jeg nok aldri anbefalt Dante's Inferno som ett spill du bare må spille, men dersom du er kjempefan av GoW og har litt penger å bruke og lyst til å leke litt før 3'ern kommer ut så funker det helt fint."

 

Jeg spilte det på PS3, og jeg spilte igjennom 2,5 ganger før jeg var ferdig med det. Det er mer eller mindre en poppkorn-film for folk som liker sjangeren. Angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte det, men ville ikke anbefalt det hvis du har stramt spill-budsjett.

Lenke til kommentar

Holder på med spillet nå og storkoser meg, er noen plasser nede i helvete som er helt syke. Liker du sjangeren så er dette et must buy uten tvil. Vet det er endel mennesker der ute som sier spillet er teit pga det tar så mange elementer fra det aldrende God of War serien.

 

Det er jo bare pisspreik, God of War spillene er ikke hellige og om en skulle tenkt slik som endel fanboys der ute gjør så hadde jo ingen spill vært bra nok da dem har kopiert alt fra et tidligere spill....ganske så latterlig.

 

Dantes Inferno er et bra hack'n slash spill som jeg synes er et helvetes bra spill!

Lenke til kommentar

Har fått rundet Dante's nå, og må si det var et helt ok spill. Ikke noe fantastisk, men grei underholdning. Kanskje er jeg er n00b men jeg måtte ofte bytte til den enkleste vansklighetsgraden noen ganger (blandt annet under bossfighter), og forskjellen fra lettest til medium er som natt og dag, blir ALT for lett på letteste, men litt for vansklig på medium.

 

Har også fått tak i GoW collection, og må si etter 2 timers spilletid at det slår Dante's ned i støvlene. Det har blandt annet mye av episkheten jeg savner i Dante's (og bossfightene er MYEE kulere:P) Spillet har i alle fall vekket min interesse for Den Guddomelige Komedie som jeg såvidt har hørt om før, blir nok en gjennomlesning av diktet etterhvert.

Lenke til kommentar

Har begynt på gjennomspilling nummer 2 nå. Fant ikke alle silver coins og relics første gang. Håper å finne alle på denne gjennomspillingen. Veldig fornøyd med spillet, men er ganske sikker på at GoW 3 kommer til å bli mye bedre.

 

 

Jeg håper du begynte helt på nytt da; ettersom hvis du forsetter videre kan du ikke finne resten av coins og relics!

Om 3 dager ca får jeg spilt Dante igjen er i Frankrike akkurart nå:)

Lenke til kommentar

Ble ferdig med spillet nå akkurat, kjempe fornøyd og om en liker sjangeren bare litt så vil jeg anbefale alle å ta en tur til helvete.

 

Brukte ca 6,5time noe som var mer en nok for et slikt spill, det er tross alt begrenset hvor lenge et slikt spill er artig å sitte med. Håper God of War 3 holder seg på samme lengte sån ca og ikke drar det ut for mye.

 

Alt i alt et kjempe kult spill som om jeg skulle sette en karakter får 5 av 6 uten å blunke!

Lenke til kommentar

Ble ferdig med spillet nå akkurat, kjempe fornøyd og om en liker sjangeren bare litt så vil jeg anbefale alle å ta en tur til helvete.

 

Brukte ca 6,5time noe som var mer en nok for et slikt spill, det er tross alt begrenset hvor lenge et slikt spill er artig å sitte med. Håper God of War 3 holder seg på samme lengte sån ca og ikke drar det ut for mye.

 

Alt i alt et kjempe kult spill som om jeg skulle sette en karakter får 5 av 6 uten å blunke!

 

Da må jeg si du var en del raskere enn meg!

 

Skulle ønske jeg hadde muligheten for å teste ut GoW 3, men syns å ha alle 3 konsoller blir litt for mye azz, spesielt når jeg også har en PC som jeg bruker ofte.

 

Hvor mange her sleit så nogenlunde med stay in the air for 8 seconds?

Og hvor mange klarte å få bonusen på den challenge.

 

Ble ferdig med spillet nå akkurat, kjempe fornøyd og om en liker sjangeren bare litt så vil jeg anbefale alle å ta en tur til helvete.

 

Brukte ca 6,5time noe som var mer en nok for et slikt spill, det er tross alt begrenset hvor lenge et slikt spill er artig å sitte med. Håper God of War 3 holder seg på samme lengte sån ca og ikke drar det ut for mye.

 

Alt i alt et kjempe kult spill som om jeg skulle sette en karakter får 5 av 6 uten å blunke!

 

Da må jeg si du var en del raskere enn meg!

 

Skulle ønske jeg hadde muligheten for å teste ut GoW 3, men syns å ha alle 3 konsoller blir litt for mye azz, spesielt når jeg også har en PC som jeg bruker ofte.

 

Hvor mange her sleit så nogenlunde med stay in the air for 8 seconds?

Og hvor mange klarte å få bonusen på den challenge.

 

Ble ferdig med spillet nå akkurat, kjempe fornøyd og om en liker sjangeren bare litt så vil jeg anbefale alle å ta en tur til helvete.

 

Brukte ca 6,5time noe som var mer en nok for et slikt spill, det er tross alt begrenset hvor lenge et slikt spill er artig å sitte med. Håper God of War 3 holder seg på samme lengte sån ca og ikke drar det ut for mye.

 

Alt i alt et kjempe kult spill som om jeg skulle sette en karakter får 5 av 6 uten å blunke!

 

Da må jeg si du var en del raskere enn meg!

 

Skulle ønske jeg hadde muligheten for å teste ut GoW 3, men syns å ha alle 3 konsoller blir litt for mye azz, spesielt når jeg også har en PC som jeg bruker ofte.

 

Hvor mange her sleit så nogenlunde med stay in the air for 8 seconds?

Og hvor mange klarte å få bonusen på den challenge.

Lenke til kommentar

Hvor mange her sleit så nogenlunde med stay in the air for 8 seconds?

Og hvor mange klarte å få bonusen på den challenge.

 

Det er ikke så vanskelig å klare egentlig, når du først vet hvordan. Problemet er at spillet har aldri sagt noe som helst om hvordan. Kommer heldigvis opp ett tips etterhvert, men kan vel ikke si det var altfor forklarende. Skal helt ærlig innrømme at jeg tror nok jeg satt 10-15 minutter første gangen, men på andre gjennomspilling så tror jeg jeg fullførte på første hoppet :p

 

Synes ikke stay in the air for 8 seconds var noe problem egentlig. Hold inne trekant så du flyr opp i luften, og så hamre vilt på samme knappen i luften. Gikk lett 8 sekunder da :)

 

Hvis du klarte den bare ved å launche fienden også spamme en knapp så må du ha vært heldig. Gikk maks 6 sekunder for meg når jeg prøvde på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...