Toman18 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg avventer litt til de store sidene kommer med anmeldelser som IGN, Eurogamer, Gamespot og Giant Bomb før jeg vurderer om jeg vil ha spillet, men det ser jo fett ut.. Kansje jeg skal selge Buttonetta og få dette istedet Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet ikke om du har prøvd demoen fanboyen, men jeg venter heller på hva dette er en kopi av så får jeg heller kjøpe dette når det blir litt billigere. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet ikke om du har prøvd demoen fanboyen, men jeg venter heller på hva dette er en kopi av så får jeg heller kjøpe dette når det blir litt billigere. Deler nok din mening her. Samme gjør jeg med Bayonetta og Darksiders, greit sikkert knallmorsomme spill men har så langt ikke blitt imponert nok til å kjøpe fra dag en av noen av de. Når penge boken er tynn er det nok best å kjøpe fullpris på de spillene man ønske mest, og litt billigere på de andre. Mars blir nok fort en dyr måned for min egen del. Allerede 3 spill jeg skal kjøpe fra dag 1. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Da jeg bestilte dette kostet det 649,- hos platekompaniet.no, og nå har de satt ned prisen til 599,-. Ser de har trukket 599,- pluss frakt. Virkelig bra gjort av platekompaniet. Kan ikke huske at en nettbutikk har gjort slikt før uten at jeg har måttet gi beskjed. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Betalte 445 kr (inklusiv frakt) for divine edition på videogamesplus. Jeg får det ikke før neste uke en gang men jeg har nokk spill til å klare meg de neste månedene+++ Endret 2. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Vet ikke om du har prøvd demoen fanboyen, men jeg venter heller på hva dette er en kopi av så får jeg heller kjøpe dette når det blir litt billigere. Har prøvd demoen av Dante's Inferno og det slår ikke det jeg har bilde av , synes GoW-serien er den beste du finner der ute i denne sjangeren. Viss jeg skal dømme en score utifra demoen ga inntrykk ville jeg gitt den 8.6/10 . Er svak for sånne type spill ^^ Endret 2. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg driver og spiller en god del gjennom demon nå,vil være godt forberedt når jeg kjøper DI imorra.For første gang så fant jeg ut hvordan man lvler opp slik man kan oppgradere til nye komboer.Kom til lvl 2 på scythen og holy crosset,kjøpte de beste jeg fant. Personlig så synes jeg gameplay er bedre i dantes inferno,mer varierende komboer enn hos gow.I gow så er det veldig mye av de samma komboene:p.dont get me wrong,gow is gonna be awesome. Gleder meg no sykt til spillet kommer ut imorra. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 YES!!! idag skal det spilles Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg fikk beskjed om at det har blitt sendt i dag, så da har jeg vel det om et par dager. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) YES!!! idag skal det spilles Hæ,spillet kommer imorra,åssn får du spilt det idag da? Endret 3. februar 2010 av trylle Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fordi noen nettbutikker sender ut sånn at man ofte får før lansering. Fikk min Death Edition i posten i dag fra Platekompaniet jeg også^^ Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg fikk den i dag! :rolleyes: Får ikke spilt før dama står opp. For mye støy. Endret 3. februar 2010 av Lonely Link Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg kjøpte mitt fra elkjøp.no for kun 399kr, uten tvil god pris får et så godt spill Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Dette er en sjekk side å bruke for release dates: Min lenke Da får du litt feil info, fordi EA er en av flere utgivere som gir ut spill her til lands på torsdager. Det vil si 4. februar 2010 for Dante's Inferno. Sjekk gjerne ut vår Spillkalender, her er norske datoer plottet inn. woops, så ikke at det var 5.2 det sto der. skal kjøpe spillet i morra jeg, vente utenfor gamestop i kulda, skal bli gøy! Vurderte å sy inn et kors på genseren min, men er for lat til slikt Endret 3. februar 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fikk spilt omtrent 1 time inn i spillet nå. Må si at det minnet meg ekstremt mye om God of War serien. Det med at man launcher fiendene i lufta med [trekant] og så kan man "punish" fienden maksimalt - er nesten helt identisk. Jeg sier ikke at det er dårlig - tvert imot så synes jeg at det skulle vært flere slike spill der ute. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/dantes-inferno-review Der var det en stor side ute med sin anmeldelse og de ga spillet 6/10, jeg tror jeg styrer unna, men det kan snu men tviler på det... Endret 3. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg synes anmeldelseren grinte vel og litt mye over puppeshowet i spillet. Han/Hun pirket litt på stemmeskuespillet også, noe jeg synes er helt OK. Det er ikke like ille som et dubbet japse-spill for å si det sånn. Jeg er enig i at mini-gamet der du må trykke på knapper for å få sjeler - er jævla plagsomt til tider - men så har du muligheten til å ikke spille det da. =p Personlig synes jeg spillet er ganske underholdende, men det er kanskje litt for mange bosser? Tror jeg har tatt en del av dem allerede nå. Tar ikke lang tid før du snubler på en platform som ligger fem meter unna bossen. Endret 3. februar 2010 av Lonely Link Lenke til kommentar
Ezzo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Spillet var meget bra. Helt på høyde med god of war. Teknisk kanskje det beste innen sjangeren. På 360 i alle fall så er frameraten konstant 60fps ved gameplay. Det dropper ALDRI under 60 uansett hvor mye som skjer. Ikke ofte jeg har sett i spill som dette. Spillet kunne kanskje bydd på litt mer nytt, ikke mye man ikke har sett og gjort før. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har lest noen anmeldelser til dette spillet, jeg er i grunn lei at folk kaller dette en god of war klone og deretter straffer spillet , jeg har en følelse på at gow får mer eller mindre perfekt Score for å holde samme stilen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har lest noen anmeldelser til dette spillet, jeg er i grunn lei at folk kaller dette en god of war klone og deretter straffer spillet , jeg har en følelse på at gow får mer eller mindre perfekt Score for å holde samme stilen Helt enig...virker som God of War har en egen regel om at ingen andre spill kan ha likheter til det uten å få litt pepper for det...og det blir litt for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå