Gå til innhold

Den generelle "Dante's Inferno" tråden.


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Spillet ser veldig bra ut, og demo'n var slett ikke verst. Opprinnelig hadde jeg tenkt å skaffe meg spillet ved release, men har etterhvert måtte innse at jeg ikke får tid til Dante. Mass Effect 2 kommer til å ta mye av min tid de første ukene i februar. I tillegg har jeg forhåndsbestillinger på 2 andre stor titler i februar, Bioshock 2 og Alien vs Predator. Det blir rett og slett for liten tid til alle disse, og noen må velges bort. Luksusproblem er vel et godt beskrivende ord for tilstanden B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har så sykt lyst på dette spillet, men er så sykt mange andre spill eg ogås har lyst på. ender vell med at eg kjøper det for eg ikke klarer å holde meg lengre :p

 

tror dette kan bli et kanon spill, gleder meg til å se deres versjon av helvete.

 

Jeg anbefaler deg å skaffe Dantes Inferno An Animated Epic, skal være en veldig god film basert på spillet, og ikke minst, så er Mark Hamil med, for those who care :p

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Mitt første post på forumet! X)

(Vil gjerne se om dette forumet er bedre enn spill.no)

 

Jeg lurte på om det er mulig å få tak i Divine Edition i Norge. Jeg vil gjerne ha den beste utgaven av spillet, siden det er eksklusivt til PlayStation 3. Jeg fikk et inntrykk av at Divine Edition er noe man kan laste ned fra PlayStation Network, men tviler noe sterkt på dette siden jeg har sett Divine Edition-coveret.

Endret av Lonely Link
Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Mitt første post på forumet! X)

(Vil gjerne se om dette forumet er bedre enn spill.no)

 

Jeg lurte på om det er mulig å få tak i Divine Edition i Norge. Jeg vil gjerne ha den beste utgaven av spillet, siden det er eksklusivt til PlayStation 3. Jeg fikk et inntrykk av at Divine Edition er noe man kan laste ned fra PlayStation Network, men tviler noe sterkt på dette siden jeg har sett Divine Edition-coveret.

Divine Edition skal kunne kjøpes ja. Det er bare det at på CDON og Platekompaniet står det at den versjonen til PS3 heter Death Edition og ikke Divine Edition. Jeg ble gjort oppmerksom på at Death Edition er bare å få til 360, ikke til PS3. Er det bare en feil hos de butikkene da, eller?

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Mitt første post på forumet! X)

(Vil gjerne se om dette forumet er bedre enn spill.no)

 

Jeg lurte på om det er mulig å få tak i Divine Edition i Norge. Jeg vil gjerne ha den beste utgaven av spillet, siden det er eksklusivt til PlayStation 3. Jeg fikk et inntrykk av at Divine Edition er noe man kan laste ned fra PlayStation Network, men tviler noe sterkt på dette siden jeg har sett Divine Edition-coveret.

Divine Edition skal kunne kjøpes ja. Det er bare det at på CDON og Platekompaniet står det at den versjonen til PS3 heter Death Edition og ikke Divine Edition. Jeg ble gjort oppmerksom på at Death Edition er bare å få til 360, ikke til PS3. Er det bare en feil hos de butikkene da, eller?

 

Jeg drev og googlet litt på nettet og i følge kotaku så skal alle PlayStation 3 eiere få divine edition uansett om man vil det eller ikke. Det virket som om de ekstra materialene er digitale, som f.eks. "digital artbook", "digital copy of the complete Longfellow translation of Dante Alighieri's Inferno".

 

By the way, jeg trodde ikke at Dante's Inferno skulle komme ut 4/2-2010 til Norge? I følge platekompaniet så gjør den det, men tothegame.com sier at spillet ikke kommer til Norge før den 11.02.2010. Forvirrende. Uansett, så tror jeg at jeg forhåndsbestiller på platekompaniet nå, siden det er mye billigere der enn på CDON.no. Sparer omtrentlig 300,- på det.

 

Link til kotaku: http://kotaku.com/5423290/ps3-scores-exclusive-dantes-inferno-divine-edition

Endret av Lonely Link
Lenke til kommentar

By the way, jeg trodde ikke at Dante's Inferno skulle komme ut 4/2-2010 til Norge? I følge platekompaniet så gjør den det, men tothegame.com sier at spillet ikke kommer til Norge før den 11.02.2010. Forvirrende.

I følge gamestop sine internettsider så kommer den ut 4., og siden folk har allerede begynt å få tak i det regner jeg med at det er den datoen. Men ja, forvirrende.

Lenke til kommentar

By the way, jeg trodde ikke at Dante's Inferno skulle komme ut 4/2-2010 til Norge? I følge platekompaniet så gjør den det, men tothegame.com sier at spillet ikke kommer til Norge før den 11.02.2010. Forvirrende.

I følge gamestop sine internettsider så kommer den ut 4., og siden folk har allerede begynt å få tak i det regner jeg med at det er den datoen. Men ja, forvirrende.

hmmm...mitt fra VGP blir ikke sendt før neste tirsdag. Hva kan det komme av?

Lenke til kommentar

Litt off-topic kanskje, men hvor er det best å sjekke lanseringsdatoer på nettet? Jeg sjekker alltid på tothegame.com, men virker som om de bommer litt på utgivelsesdatoen på Dante's Inferno denne gangen. :huh:

 

Edit: Sjekket nettopp mailen min, og det ser ut som platekompaniet sender spillet i dag. Hurra! :D

Endret av Lonely Link
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...