Mountainhome Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Hei, har kjøpt meg Star Wars Empire at war Gold Pack(med expantion) men jeg har to STORE problem.. mener jeg.. 1. Jeg kan ikke save, den sier Check Disk Space 2. Star Wars Empire at War: Forces of Corruption, vil ikke starte.. sjermen blir svart og jeg må ta Ctrl + Alt + Delete og avslutte spillet.. Noen med samme/lignende problem? ville vert kjekt å få til dette... Endret 16. august 2009 av Mrpain Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 ingen? Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har du prøvd å patche spillet ? :o Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 1. Hvilket OS bruker du? -I dette tilfellet tror jeg nok du har nok plass på disken Har du "indeksert" disken som spillet kjører fra? jeg vet ikke hvilken type filer spillet legger ut som "saves" men har erfart at noen spesielt database filer blir f&%¤ av indeksering. har du flere bruker kontoer på maskinen? altså, kjører du spillet med admin rettigheter? typ, flytting,endring ovs av filer. 2. -Som det står over prøv å patch spillet og oppdater drivere til skjermkort. Håper dette hjelper deg litt på vei Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) 1. Hvilket OS bruker du? -I dette tilfellet tror jeg nok du har nok plass på disken Har du "indeksert" disken som spillet kjører fra? jeg vet ikke hvilken type filer spillet legger ut som "saves" men har erfart at noen spesielt database filer blir f&%¤ av indeksering. har du flere bruker kontoer på maskinen? altså, kjører du spillet med admin rettigheter? typ, flytting,endring ovs av filer. 2. -Som det står over prøv å patch spillet og oppdater drivere til skjermkort. Håper dette hjelper deg litt på vei Windows 7, har 750 GB free disk space, har patchet... tror jeg? indeksert? Endret 18. august 2009 av Mrpain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå