Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!

Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

1. 1. Dato etcetcet.

• 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dropper treffet, desverre. Jeg er nok for liten mtp. alder. Snakker vi fysisk størrelse har dere ikke noe å skryte av, derimot. B)

Du skulle bare visst hvilke muskelbunter blant annet AltF4 og jeg er. Undervektighet er et fremmedord.

Synd du ikke kunne komme.

Lenke til kommentar
Dropper treffet, desverre. Jeg er nok for liten mtp. alder. Snakker vi fysisk størrelse har dere ikke noe å skryte av, derimot. B)

Du skulle bare visst hvilke muskelbunter blant annet AltF4 og jeg er. Undervektighet er et fremmedord.

Synd du ikke kunne komme.

Javisst! Sammen kaster vi skygge!

Ja det var dumt Benny, hadde vært artig å hilse på.

Lenke til kommentar
tadam:

begge foran, eller both sides..

gamert-sjortecopy.jpg

gamert-sjortefrontcopy.jpg

Herlig! Hadde jo vært morro om det også var mulighet for å få nicket sitt på t-skjorten også, men det kunne vært opp til hver enkel. Burde kanskje hatt noe å fylle opp baksiden med, men jeg syntes nesten en burde ta kontakt med TST og ledelsen å høre om dette er noe de kunne gått inn for.En liten konkurranse hvor vi skal sende inn bidrag til en t-skjorte som de så får trykt opp og vi kjøper for noen kroner ville jo vært toppers!

Lenke til kommentar

Er ganske så ladd for å være med på forumtreff, men bare hvis jeg er velkommen da. Synes det var dumt at jeg ikke fikk dratt meg til Oslo forrige gang, noe som uansett hadde vært vanskelig når jeg var i france på språkreise rundt den tida ;)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Håper at det blir siste helgen i høstferien, det hadde vært perfekt ^^

"Høstferien" er jo varierende fra fylke til fylke, så en dato hadde vært greit. TAR I MOT FORSLAG, FOLK.

Beklager, tenkte ikke på det :p

Helgen 10.-12. oktober

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...