Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!

Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

1. 1. Dato etcetcet.

• 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg reklamerer ikke for noen form for skjenking av barn under atten, men hvis de som er fylt sådan vil ta seg en øl eller åtte eller noe slikt så synes jeg det skal være fritt frem for det. Hvis jeg finner påfyll-greier kan jeg fylle på øltårnet til pappa.

Lenke til kommentar

Så lenge helga passar for min del er eg sjølvsagt med.

Er vel ingenting i vegen for å treffast i sentrum først og eventuelt ta ein tur på Fløyen (om veret er sånn nokonlunde), eller? Kanskje interessant for dei som ikkje har vore i Bergen før. Eg er uansett med på det meste. Heimelaga pizza høyres unekteleg fristande ut.

Eg har bil tilgjengeleg om det skulle vere behov for å hente nokon i/nær Bergen, men kjem ein med tog eller buss endar ein jo stort sett opp i sentrum uansett :p

Lenke til kommentar

Einride: Kan du eventuelt kjøre diverse bergensere hjem når natten faller på? Pappa har sagt ja til å fungere som vertskap for de som kommer langveisfra, men tror ikke han blir videre begeistret om antallet overnattere øker fra 6-8 til 15. :p

Lenke til kommentar
Einride: Kan du eventuelt kjøre diverse bergensere hjem når natten faller på? Pappa har sagt ja til å fungere som vertskap for de som kommer langveisfra, men tror ikke han blir videre begeistret om antallet overnattere øker fra 6-8 til 15. :p

Det skal nok gå bra :)

Lenke til kommentar

Okay, nå har jeg fått lov til åbli med på treffet, og jeg får gratis frakt!

...HVIS det er greit for dere at:

- Mamma blir med på begynnelsen av treffet, bli kjent med dere og slikt.

- Dere ikke ruser dere. ( :p )

- Dere ikke drikker dere fulle.

- Vi ikke spiller voldelige spill.

Delen med mamma gjelder som sagt bare litt i begynnelsen av treffet. Bli sånn halvveis trygge på dere osv. Jeg er ikke sikker på hva hun kommer til å si om klesstilen din, Eplefe, men jeg tror ikke at hun dømmer folk ut ifra hvordan de ser ut eller kler seg.

Så, what about it?

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...