Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!

Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

1. 1. Dato etcetcet.

• 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ikke noen bilder fra dette treffet heller...

Takker alle for et hyggelig treff, og håper alle har kommet/kommer seg hjem trygt. Har hatt et veldig kjekt døgn med dere alle. Og ser allerede frem til neste gang (når/hvor enn det blir.) Eplefe (og Zealuu) var kjempeflinke til å lage pizza, og det er beundringsverdig hvor mange de faktisk lagde. og bare for å ha nevnt det var det å ligge med føttene til Laland skvist opp i ansiktet hele natten en opplevelse i seg selv.

Eplefe sin tatovering var forsåvidt urolig stilig.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Sitter på toget med mitt mobile bredbånd enda, jeg. Har vært en ganske trivelig tur selv om jeg er alene, sov litt i starten og har spist overraskende god mat etterpå.

Ellers vil jeg også takke for et veldig koselig og morsomt treff, hadde det overraskende gøy med Laland og Erik mens vi satt og "chatte-lanet" på Omegle og lignende. Også var det selvsagt gøy med Guitar Hero og SSBB, og den generelle praten.

Lenke til kommentar

Der var jeg hjemme og tilgjengelig på nettet, klar for å øve til it-prøve. :p

Gjentar vel det som alle andre sa, hyggelig, og flott gjestfrihet og mat av Eplefe og Zealuu + hjelpsomhet. Jeg var jo den som vekte folka for å bli kjørt hjem tidlig på morran. :whistle:

Bare så det er nevnt så var det jeg som puvna i Super Smash.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...