Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!

Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

1. 1. Dato etcetcet.

• 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke uttale meg hverken for eller mot, men lurer litt på om vi rekker å kjøpe premie denne gangen. Noen drar jo ganske tidlig.

Einride har å bli frisk, ellers blir det juling fra en jente på 1.65 på busstoppet en gang. I'm just sayin'. :D

-Eplefe

(Vi er ikke flinke til å bruke egne kontoer. ._.)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Skulle vistnok være pent vær ut uken. Har vært relativt blå og skyfri himmel denne uken. Askøy ligger også såpass langt ute i havgapet (unna fjellene) at det ofte er penere vær der enn i sentrum. Så skal ikke se bort ifra at været holder seg. På en annen side kan man aldri være sikker nok. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig ikke råd til å bli smittet. En måned igjen av semesteret, et relativt stort prosjekt, samt en obligatorisk oppgave og to eksamener. Burde helst ikke bli syk. På en annen side var pappa syk og jeg har så langt ikke blitt smittet så vidt jeg vet. Så det kan jo hende det går bra iallefall. Det tryggeste ville jo være om du holdt deg unna kanskje, men du får selv vurdere om du mener du er en smittefare for oss andre. ;)

Lenke til kommentar

Gå du Flosshatt, så skal jeg be til Allah, Buddah og Satan om at dere blir smittet.

(Den kristne gud gjør da ikke noe ondt)

Er du misunnelig, søtnos? :<

Edit: 98662123 er telefonnummeret mitt om noen trenger kontakt (og jeg mener kontakt i en forumtreff-kinda way, ikke "jeg ringer henne, for jeg er full og vil snakke med noen"-måte. Vær så snill.)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...