Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!

Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

1. 1. Dato etcetcet.

• 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18

Anbefalte innlegg

Jeg har lilla/rosa/grønt hår på 1/4 av hodet, svart ellers. Mulig jeg har hanekam den dagen, kanskje ikke. Klærne kommer sikkert til å falle inn under "wtf."-skalaen til de fleste. Kanskje jeg bare skal ha på meg shutter shades så folk kjenner meg igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra togstasjonen kan man de hundre meterene til bystasjonen (busstasjonen) under tak, hvor den aktuelle bussen går fra. Ta det med ro, vi sier fra når vi skal gå fra borde.

Hvis noen eventuelt kjører med Einride utover også (har ikke lest alle de siste sidene), så regner jeg med at det er de lokalkjente, og at de blir enige om et sted å møtes.

Vi kommer til å oppholde oss i Peragjerdet 43 (5300 Kleppestø), på Askøy, som er en øy like utenfor Bergen. Kart.

Ellers er Eplefe rimelig lett gjenkjennelig, du kan jo stikke innom bildetråden for å se bilder av de fleste av oss (med forbehold om endrede frisyrer og/eller hårfarger siden dengang). Eller profilen hennes.

Takk, ville berre vite om vi skulle bevege oss mykje i byen, men eg oppfatta det sånn at vi ikkje skal det, så det burde gå fint.

Eg veit kvar Askøy er ;) Ellers takk for kartet :)

Ok, stikker innom biletetråden no for å sjå.

Lenke til kommentar

Vi har kommet fram til at vi tar med oss Xbox og Wii fra her (Laksevåg) til der (Askøy) for egen maskin på fredag, så akkurat hardware trenger ikke dere å bekymre dere for. Til Xbox har vi bare to kontrollere, til Wii har vi så mye som en Wiimote, men til gjengjeld tre GC-kontrollere (og det er vel ingen som foretrekker å spille SSBB med Wiimote uansett?). Så om folk har en Wiimote, en Classic controller, eller GC-kontroller, si gjerne fra her, og ta den med. Vi er voksne og ansvarlige og kommer neppe til å ødelegge den. Samme gjelder Xbox-kontrollere.

Ellers har jeg egentlig aldri vært på et forumtreff, så om folk har spesielle spillønsker - si i fra, så kan vi se om vi har dem. Guitar Hero, uhm. Jeg vet ikke om Eplefe har et skjult et noe sted, men jeg er usikker på om vi har det. Vi har, som sagt, SSBB, SSBM og til og med good old SSB via Virtual Console, så partyspillsjangeren burde være dekket. For litt mer seriøse beat em ups har vi enda ikke rukket å fylle igjen hullene som bl.a. Soul Calibur 4 og Dead or Alive 4 utgjør. Vi har også Halo 1-3, Gears of War (1), og en del andre spill som fullstendig mangler multiplayermuligheter og dermed sikkert er uinteressante i treffsammenheng. Jeg vet ikke engang om folk nedlater seg til split-screen multiplayer på samme konsoll lenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...