Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!

Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

1. 1. Dato etcetcet.

• 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er fortsett med, og eg søv heime. Askøy er ikkje så langt unna [der eg bur].

Edit: Når eg skreiv så tenkte eg at de kom til å finne det ut på treffet, men så kom eg på at heile verda kan sjå det viss det står på forumet, så eg fjerna min bustad.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Jeg er 98% sikker på at jeg kommer kommer. Og jeg er nødt til å sove hos deg, Eplefe.

Jah.. det må jeg også. Hvis jeg får 200*50cm og et teppe er jeg storfornøyd ^__^

Jah.. det må jeg også. Hvis jeg får 200*50cm og et teppe er jeg storfornøyd ^__^

Det han sa

x3 sleepovers så langt, regner med altF4 og, så da er vi oppi fire. Jeg tror jeg strør gulvet i stuen med madrasser til dere og finner frem tepper og dyner all mass. Jeg og Zealuu tar gjesterommet hos pappa-duden.
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på om jeg skal ligge over natten eller dra hjem. Det går vel ikke nattbusser fra ute på øyen der. Med mindre en av deltakerne på treffet skal kjøre fram og tilbake, og isåfall kan kjøre meg innom sentrum/Landås blir vel nesten jeg også nødt til å sove over. Hvis det er plass da. :p

Lenke til kommentar

x3 sleepovers så langt, regner med altF4 og, så da er vi oppi fire. Jeg tror jeg strør gulvet i stuen med madrasser til dere og finner frem tepper og dyner all mass. Jeg og Zealuu tar gjesterommet hos pappa-duden.

Bli jo rene sleepover-party det her^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...