Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!

Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

1. 1. Dato etcetcet.

• 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan opplyse alle om at det akkurat nå er billetter til Bergen tilgjengelig fra 199 kroner. Miniprisbiletter.

Kan vi ikke bare si at treffet er den 7.-8. november så vi er sikret billige billetter? biggrin.gif

Er forøvrig det alternativet som har flest stemmer på pollen også, sånn for å ubehøvlet støtte oppunder min teori.

Kjapp redigering:

Avgangen som går klokka 07:08 om morgenen koster 199,-. Togreisen tar 8 timer, så vi bør ikke reise noe senere. Det er også det eneste tidspunktet såpass tidlig som koster 199,- og resten ligger på 399,-.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Er med på gruppebestilling, hvis det er omtrent samme prisen(aka ikke over 400-500 hvertfall).

Jeg tror jeg er med 7-8 november. Må bare inntjene noe ekstra cash til da. Tror jeg booker et hotellrom, da jeg kanskje må ditche dere en kveld for å møte noen gamle venner i bergen jeg ikke har møtt på 2år.

Ha noe gaming med på treffet? Siden det trossalt er et gamer.no-forumtreff? Ha litt sosial gaming liksom :p

Rockband/Guitar Hero? Evt. dra på Megazone eller noe hvis dem har det i Bergen :p

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...