Adriano Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Seks tiers er da ingen forutsetning for å vinne på et lite kart.Det er jeg helt enig i, var et forsøk på å illustrere at på 50 minutter skal det mye til for at maktbalansen er særlig skeiv med 3 spillere på hot seat, med mindre nivåforskjellen på spillerne er meget stor. At antall tiers kan ha vært en dårlig måte å illustrere det på, er en annen sak Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Blir spennende å følge med på dette. Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Koste meg noe voldsomt når jeg leste dette! Gleder meg til flere innlegg og flere bilder! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 APB gleder jeg meg til. Btw, de gir ut beta-invitasjoner. [GOOGLE] Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Dette var virkelig kos å lese. Morsomt skrevet, og gleder meg virkelig til messen begynner, og jeg gleder meg til å lese neste blogg. For å brenne vekk kaloriene vi hadde stappet i oss, da spesielt Lasse (som spiste en burger på nærmere en halv kilo), bestemte vi at vi skulle spasere til messeområdet. Endret 17. august 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Woho! Ser frem til mye artig stoff ^^ Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er jo å ønske at det dukker opp MASSE nytt stoff om Forza 3 da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå